Minkä kansanedustajan palkkaisit itse yritykseesi?
Kansanedustajia luonnehditaan jopa Suomen eliitiksi. Jos saisit tällaisen eliittikansalaisen, eli rivikansanedustajan, ministerin, puhemiehen tai minkä hyvänsä muun kansanedustajan töihin firmaasi, kenet valitsisit ja tekemään mitä?
Kommentit (81)
Riikkulin voisin palkata siivoojaksi 3€ tuntihinnalla 🤣
Varmaan sen yhden läskin n**kerin. Meidän yritys tarvitsee epätoivoisesti wokepesua, niin kaikki ideat otetaan vastaan...
Riikka on niin pantava että en voisi vastustaa kiusausta...
Petteriä voisin palkata hevosen passkan kerääjäksi 1€/h
Persujen Miko on kuulemma hyvä suustaan. Hänelle voisi olla käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Petteriä voisin palkata hevosen passkan kerääjäksi 1€/h
Eikö parempia hommia löydy??
t. P.O.
Minä palkkaisin Päivi Räsäsen terveyskeskuslääkäriksi jonoja purkamaan. Pulaa on meidän hyvinvointialueella.
Riikka kynnysmatoksi ja Mäkelä puheenjohtajan nuijaksi.
Purran palkkaisin pellon reunaan puhumaan paskaa.
Kansanedustaja on ihminen, siksi ollaan palkkaamassa joku eikä mikä.
Hedelmöityshoitoklinikalla olisi Ranteelle käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja on ihminen, siksi ollaan palkkaamassa joku eikä mikä.
Ne idijootit saavat olla myös mikä 🤣
Työpaikalta pitäisi saada ihmisiä irtisanoutumaan vapaaehtoisesti. Luulen, että Antti Häkkäsen lausunnoilla se onnistuisi kivuttomasti.
Demarit voisin palkata marjanpoimijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä palkkaisin Päivi Räsäsen terveyskeskuslääkäriksi jonoja purkamaan. Pulaa on meidän hyvinvointialueella.
Käy sääliä potilaita kun sillä ois raamattu mukana
Vierailija kirjoitti:
Räsänen on kokenut lääkäri. Hän muuten todennäköisesti tienaisi lääkärinä enemmän kuin kansanedustajana.
Satonen voisi mennä keräämään mustikoita
Purran paistamaan hampurilaisia ja Halla-ahon tarjoilemaan. Niistä heillä on merkittävin politiikan ulkopuolinen työkokemus.