Tutkimus: Incelistä on haittaa kaikille
"Suomalaistutkimus osoittaa, että Incelien vaikuttava aine, huonolaatuinen testosteroni estää heitä saamasta pesää."
Uusi tutkimus: Incelistä on haittaa ihan kaikille – koko yhteiskunta voi romahtaa
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämän itsestään selvyyden tutkimiseen ei käytetty verorahoja.
Toivottavasti sinun koulutukseesi ei käytetty verorahoja. On nimittäin mennyt hukkaan, kun et osaa edes yhdyssanoja.
Kaikki eivät voi osata kaikkea. Itse en ole incel.
Omassa nuoruudessani kyllä yhdyssanojen osaamista vaadittiin, että pääse edes äidinkielestä läpi. AP on ilmeisesti siis henkisesti jälkeenjäänyt ja elämässään epäonnistunut koulupudokas eli luuseri.
Vedä henkeä välillä. Ap näyttää päässeen ihan liikaa tunteisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että kyllä pillun puute tekee nykyajan nuorista miehistä kummallista sakkia.
Av-mammat ovat vanhoja piikoja, jotka kärsivät kroonisesta munanpuutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on tissitön tissiposkitantta isolla möhömahalla varustettuna. Tyypillinen femcel siis.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Jos vain tytöt olisivat olleet fiksuja, ja jutelleet sen hiljaisen kiltin pojan kanssa, eivätkä olisi vain juosseet niiden jännisten perässä :(
Niih... ;(
Jännikset on 🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Inceliys paranee sillä, kun naiset jakavat anteliaammin p.illua🤗🤗
Ei parane, sillä incel ei kelpuuta seksikumppanikseen ketä tahansa naista. 99% pimpan jakajista on tavalla tai toisella viallisia. Sellainen kun tarjoaa incelille, niin incel loukaantuu verisesti. Heitä ei pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että kyllä pillun puute tekee nykyajan nuorista miehistä kummallista sakkia.
Vituttaako inceliä kun oma muna ei kelpaa edes vanhalle piialle 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinun koulutukseesi ei käytetty verorahoja. On nimittäin mennyt hukkaan, kun et osaa edes yhdyssanoja.
Omassa nuoruudessani kyllä yhdyssanojen osaamista vaadittiin, että pääse edes äidinkielestä läpi. AP on ilmeisesti siis henkisesti jälkeenjäänyt ja elämässään epäonnistunut koulupudokas eli luuseri.
Vedä henkeä välillä. Ap näyttää päässeen ihan liikaa tunteisiisi.
Totuus sattuu. Olet vain säälittävä elämässäsi epäonnistuja luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Jos vain tytöt olisivat olleet fiksuja, ja jutelleet sen hiljaisen kiltin pojan kanssa, eivätkä olisi vain juosseet niiden jännisten perässä :(
Niih... ;(
Niih mutta kun se ongelma silloin oli se, että sinä ja muut kaltaisesi juoksitte naama punaisina karkuun, kun yritimme ujosti lähestyä. Miksi et vastannut koskaan, kun sujautinmonts kirjelappua penaaliisi, ja tunnustin tunteeni? Näin kyllä, kun löysit kirjeeni, karahdit punaiseksi, ja revit ne pikku silpuksi. Näin kävi joka kerta, aina jouduimme itkemään yksiksemme. Sillä en ollut edes ainoa sinuun ihastunut. Kaikkia juoksit karkuun.
Ollaanko me homot inceleitä? Tekisi mieli päästä kai raamaan miehen perärööriä mutta ei vaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako inceliä kun oma muna ei kelpaa edes vanhalle piialle 😉
Vanhat piiat ovat panokelvottomia ylijäämäakkoja, jotka haisevat hyvin pahalta ja näyttävät erittäin rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vaadittiin minunkin nuoruudessa. Ehdot oli äikästä kahdesti ja kerran jäin luokalle. Mutta ei tämä vaikuttanut mitenkään pimpan saantiin. Olen paljon onnellisempi, kun olen saanut tyttöjen naisten seuraa kyllikseni. En vaihtaisi niitä kokemuksia mistään hinnasta täydellisen kieli opin hallintaan. Varsinkin kun kieli oppi virheistä huolimatta onnistuin kouluttautumaan hyvä palkkaiseksi inssiksi. Tein ihan kansainvälisen uran, vaikka edelleen on kieli oppi mitä sattuu. Silti ne maksaa minulle hyvää eläkettä.
No mutta eihän yhdyssanat ole mitään itsestään selvyyksiä, Suomessa, jos nyt ottaa vaikka tuosta: "jälkeenjäänyt" niin se on kuvainnollisesti yhteen mut, konkreettisesti erikseen. Ja konkreettisesti kai, tarkoittaa kun siirrytään paikasta toiseen, tai jos mennään niin kuin että, matka kumpi edessä kumpi takana ja milloin ohitetaan. Ja kuvainnollinen mitä se sitten on? Mitkä kuuluvat siihen listaan merkityksiä
Ketjun aloittaja on vihainen miestenvihaaja joka ei osaa muuta kuin toistaa samaa. Eli katkera nainen.
Keskittyisivät tappelemaan keskenänsä ja keksimään panojuttuja millä leuhkia toisilleen niin kuin teki minun nuoruudessani. Ei naisilta saa niitä haukkumalla.