Raskautuminen painoindeksillä 16
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan mahdollista, mutta ei ehkä ihan niin todennäköistä. Olen entinen anorektikko enkä kyllä tuossa painoindeksissä raskaaksi tullut, mutta tää on varmaan yksilöllistä. Normaalipainossa olen tullut raskaaksi heti kertalaakista.
Tuliko vammaiset lapset? Alipaino ja syömishäiriö lisää riskiä sikiön kehityshäiriöihin.
Siro ihminen on täysin terve, ja saa terveitä lapsia siinä missä vähemmän sirotkin.
Sanoin että syömishäiriö ja alkupaino lisää riskiä
https://www.kaypahoito.fi/nix03417
Osaatko lukea pälliÄidilläsi näköjään oli syömishäiriö, kun sinua odotti.
Et sitten vieläkään pystyy lukemaan pidempiä tekstejä?
"Miten on mahdollista?"
Silleen, että laitetaan pippeli pinppiin ja liikutellaan edestakaisin.
Sekundaa syntyy jos syntyy.
Mut kesken menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan mahdollista, mutta ei ehkä ihan niin todennäköistä. Olen entinen anorektikko enkä kyllä tuossa painoindeksissä raskaaksi tullut, mutta tää on varmaan yksilöllistä. Normaalipainossa olen tullut raskaaksi heti kertalaakista.
Tuliko vammaiset lapset? Alipaino ja syömishäiriö lisää riskiä sikiön kehityshäiriöihin.
Huomaa sanat entinen anorektikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siro ihminen on täysin terve, ja saa terveitä lapsia siinä missä vähemmän sirotkin.
Sanoin että syömishäiriö ja alkupaino lisää riskiä
https://www.kaypahoito.fi/nix03417
Osaatko lukea pälliÄidilläsi näköjään oli syömishäiriö, kun sinua odotti.
Et sitten vieläkään pystyy lukemaan pidempiä tekstejä?
Opettele kirjoittamaan.
Joku cp