IHANAN HALPAA PÖRSSISÄHKÖÄ TAAS..😅😅😅
Kommentit (18)
Ilmeisesti on tänään kalliimpaa, kun pöllöpalstan pörssistä virnuilijat on aloittaneet viestittelyn..pitkään hiljaista olikin🤗
Onko teilläki lata auto.....johdolla käy.
Solet ngru. Mäne sinne ambomaalle takas.
Niin on, mulla huhtikuun toteutunut keskihinta eiliseen asti on 5,1 senttiä.
Eikö oo yhtää vedätetty olo........
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina alkaa 2kk ol2 huoltokatko........heinä-elokuussa sähköä ei kuluteta ja syys-likakuu ol3 1600MW suurhuolto......sellanen pörssisähkö tänä vuonna
Ai ei kuluteta? Kyllä kulutetaan. Se, ettet sinä niin tee ei tarkoita, että kaikki tekisivät samoin.
Vierailija kirjoitti:
Miks ois, yleesä tietää et mihin soppariin nimesä suttaa ja että pääseekö halutessaan eroon. Pääsee. Eipä oo tarvetta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ?
Vuoden keskihinta on 11.01 senttiä. Määriksemme on 7,3 senttiä. Etenkin tammi- ja helmikuussa tehtiin satojen eurojen säästöt. Se, että heinäkuussa on 3 senttiä pösän hinta, ei merkitse mitään, koska sähköä ei juurikaan kulu kuin auton lataukseen ja veden lämmitykseen.
Niin on, mulla huhtikuun toteutunut keskihinta eiliseen asti on 5,1 senttiä.
Olet 1 sentin voitolla mun määrikseen verrattuna. Eli 5e huhtikuulta mutta toisaalta olen voitolla tammi-maaliskuulta vielä 457e:)
On tämä kiinteä hintainen mulle helpompi. Ei tarvi seurailla ja stressata paljonko sähkö milloinkin maksaa vaan voin huoletta käyttää sähköä miten yleensäkkin vuoden ympäri. Mun puolesta kukin saa käyttää sitä sähköä mitä haluaa. Ei vaikuta mun elämään millään tavalla.
Odotahan kun ne datakeskukset alkaa valmistua. Suomessa ei ole mikään sähkö silloin enää edullista edes hetkellisesti.
Vissiin sähkönmyyjät täällä päivystä kun joku jaksaa tuota pörssivedätystä suosia , sillä on vain 1 voittaja nykyään.
Meillä kuluu 24 tunnissa noin 40 kw sähköä joten jos pörssisähköä käyttää ja saisin 40-80c halvemman päivän niin kyllähän olisi talouteni aika limitille vedetty , 🎅🎅🎅🎅
Ottakaa autistit kiinteähintainen soppari.
Ota pörssivesi ....saat hanasta vettä vain klo 02-05....mutta jopa 3c halvempi litrahinta..
Sunnuntaina alkaa 2kk ol2 huoltokatko........heinä-elokuussa sähköä ei kuluteta ja syys-likakuu ol3 1600MW suurhuolto......sellanen pörssisähkö tänä vuonna