Mies sanoi siteitä vaipoiksi
Sanoi, että vessan roskis oli teinin jäljiltä täynnä vaippoja.
En oikein edes tiedä miksi, mutta ärsyynnyin siitä todella paljon. Tuntui jotenkin vähättelevältä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Jep, mun 78-v äitini aikanaan myös. Hänellä myös "perse vuoti". Äärimmäisen estoinen ihminen.
Hyvä että löytyy maailmasta ihminen jota woke ei ole turmellut.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Korrekti nimike on jakopään tiiviste!
Näin me automiehet puhuttiin 80-luvulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mun 78-v äitini aikanaan myös. Hänellä myös "perse vuoti". Äärimmäisen estoinen ihminen.
Ei mulla muuta.
Kerrassaan ilahduttavaa! Terveiset ja halaus muorille, jos vielä on samalla taajuudella!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olisin ärsyyntynyt. Olisin raivostunut. Ällöttävä mies.
Vastasit itsellesi.....mikä muu ärsyttää. 🐖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoltoääni tälle!
Itse olen kantanut kaupasta pyydetyt ostoslistan mukaiset tarvikkeet ml. erityinen pimpanpesuaine. Ainoa poikkeus on ollut näissä 'jakopään tiivisteissä', ne ei ole nousseet ostoskärriin ikinä.
#m71
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin römpsärätti!
"Römps'rätti"!
Tuota en ollut kuullutkaan! Lisätäänpä se vokabulaariin!
Vierailija kirjoitti:
Luistaako sulla noin pahoin jakopään hihna ????
Taitaa olla aloittajallakin moonikset meneillään. Tsemppiä tylleröille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne vaippoja, naistenvaippoja.
Eivät ole. Niitä kutsutaan nimellä kuukautissuoja tai side.
Hyvä kun kerroit. Kukaan ei tiennyt. 🤭😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Kerrassaan ilahduttavaa! Terveiset ja halaus muorille, jos vielä on samalla taajuudella!
On jo vähän hellittänyt pahinta ylikompensointiaan. Armeija teki vähän hassuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoltoääni tälle!
Itse olen kantanut kaupasta pyydetyt ostoslistan mukaiset tarvikkeet ml. erityinen pimpanpesuaine. Ainoa poikkeus on ollut näissä 'jakopään tiivisteissä', ne ei ole nousseet ostoskärriin ikinä.
#m71
Ootko sä jotenkn vammainen?
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, v*tun v*su!
Sulla on huomenna koulupäivä jonne
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies osaa tyhjentää vessan roskista? Jos ei, käärisin sen niihin teinin käyttämiin vaippoihin.
Sinähän viisas olet.
Ei kaikki tunne kaikkien alojen erikoissanastoa eikä siitä kannata hikeentyä. Ihan valtakunnan televisiossakin menee kilowatit ja kilowattitunnit niin sekaisin että eivät puhujat varmaan itsekään tiedä mistä puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo myös paljon siitä naisesta, joka on tuollaisen miehen körilään itselleen valinnut, lol.
😁😁😁😁😁😁😁
Olen sen kymmeniä kertoja käynyt ostamassa "sen lilan paketin missä on kolme pisaraa". Miksei niitä voi ostaa vaikka 10pkt kerralla vessan kaappiin vaan joka hemmetin kuukausi ne puolukkapäivät alkavat ikäänkuin yllättäen ja taas juostaan arvon leidille kolmen pisaran vaippoja. Onneksi osaa sentään ostaa ne ohuet pikkuvaipat itse.
Sama kai miksi niitä rättejä kutsuu. Terveysside, pillusuoja, moonisrätti, vaippa jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne vaippoja, naistenvaippoja.
Eivät ole. Niitä kutsutaan nimellä kuukautissuoja tai side.
Ihmeellistä sievistelyä. Kuukautisvaippa mikä kuukautisvaippa.
No olihan tuo mieheltä törkykommentti tai sitten mies on todella tyhmä. Kaikki aikuiset ja lapset tietää mitä on vaipat ja miksi niitä käytetään. Ja kukaan aikuinen ja lapsikaan, kun tarpeeksi isoksi kasvaa, ei niitä haluaisi käyttää ja jos kuitenkin tilanne on se, että niitä joutuu käyttämään, on tilanne henkilölle nolo. Ja vielä niin typerä äijä, että tällä tavalla haluaa nöyryyttää teiniä, jolle varmasti asia on vielä hyvin herkkä.