Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytyin, kuinka vahvasti hormoniehkäisy muutti minua.

Vierailija
14.04.2026 |

Ei mitään sänkyhaluja. Sytyn kyllä kun aikansa mies lempii, mutta kyllä vaikeaa on. Ei myöskään mitään läheisyydenhalua ole. Aikaisemmin olin aina miehen kimpussa pussailemassa ja halailemassa. Nautin läheisyydestä ja sitä oli usein. 

Selibaatti on kyllä tehokas ehkäisy. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi ihan samoin estrogeenia sisältävien pillereiden kanssa. Nyt keltarauhaskierukka eikä onneksi vastaavaa.

Sama homma. Mulla ei ole koskaan ollut kovin voimakkaita PMS oireita tai muita hormoniheittelyitä, mutta yhdistelmäpillerit, ehkäisylaastari ja ehkäisyrengas saivat mut ihan hajoamisen partaalle. Kerran aloin itkemään, kun harjasin hiuksia ja harja tökkäsi inhottavasti takkuun. Laastari oli viimeisin, ja lopulta miesystävä käski ottaa sen pois. Se oli samanlainen hetki kuin varmaan Frodolla kun sormus tuhoutui. 

Nyt mulla on kierukka eikä mitään ongelmia.

Vierailija
22/25 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi ihan samoin estrogeenia sisältävien pillereiden kanssa. Nyt keltarauhaskierukka eikä onneksi vastaavaa.

Sama homma. Mulla ei ole koskaan ollut kovin voimakkaita PMS oireita tai muita hormoniheittelyitä, mutta yhdistelmäpillerit, ehkäisylaastari ja ehkäisyrengas saivat mut ihan hajoamisen partaalle. Kerran aloin itkemään, kun harjasin hiuksia ja harja tökkäsi inhottavasti takkuun. Laastari oli viimeisin, ja lopulta miesystävä käski ottaa sen pois. Se oli samanlainen hetki kuin varmaan Frodolla kun sormus tuhoutui. 

Mies tykkäsi panna pilluasi, mutta pelkäsi, että panot estyvät kiukuttelun takia niin siksi toimi noin. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kurjuus alkoi pillereiden käytön LOPUTTUA!  Hirsutismi, akne, hiustenlähtö!  Kesti vuosia korjaantua itsekseen entiselleni. 

Vierailija
24/25 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen väärti.

Kondomit käyttöön.

Vierailija
25/25 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkäsi panna pilluasi, mutta pelkäsi, että panot estyvät kiukuttelun takia niin siksi toimi noin. <3

No ei se kyllä edes tykännyt :D :D :D pelkkää suikkaria vailla koko ajan, ja muuta sai pyytää. "Äääh, en mä ole kova enää, voitko imeä". 

En ollut kilpailijaksi redditin naisten ja oman kätensä kanssa.