Järkytyin, kuinka vahvasti hormoniehkäisy muutti minua.
Ei mitään sänkyhaluja. Sytyn kyllä kun aikansa mies lempii, mutta kyllä vaikeaa on. Ei myöskään mitään läheisyydenhalua ole. Aikaisemmin olin aina miehen kimpussa pussailemassa ja halailemassa. Nautin läheisyydestä ja sitä oli usein.
Selibaatti on kyllä tehokas ehkäisy.
Kommentit (25)
Sama. Mitään haluja seksiin ei ole.
Jaa? Minä ainakin e-pillereiden aikaan olisin voinut naida jatkuvasti.
Minulle kävi ihan samoin estrogeenia sisältävien pillereiden kanssa. Nyt keltarauhaskierukka eikä onneksi vastaavaa.
Minulla siis ehkäisykapseli. Lisäksi hommasta on tullut kivuliasta kuivempien limakalvojen takia. Ap
Myös järkyttävää väsymystä ja lyhyt pinna on. Nämähän vaikuttaa aivojen välittäjäaineisiinkin. Ap
https://m.youtube.com/watch?v=l5jjop6Vw0U
Ehkäisypillerit estävät niitä syöviä naisia reagoimasta uhkiin ja vaaroihin. Kyky ymmärtää seuraussuhteita heikkenee.
Veroalennus naisille, jotka ovat synnyttäneet kolme lasta tai useamman
https://www.kansalaisaloite .fi/fi/aloite/16916
(Poista väli)
Lyhyt linkki
Vierailija kirjoitti:
Hormonit ohjaavat käyttäytymistämme. Ne ovat osa minuuttamme. Kun niiden toimintaa sorkitaan, ihminen muuttuu täysin.
Muutuin myös itse ja järkyttävintä siinä oli, etten koskaan palautunut täysin ennalleni.
Hyvin sanottu.
Taas joku iigori levittää siperian huhuja
Vierailija kirjoitti:
Täh??
Vierailija kirjoitti:
Halutaanko siis venäjällä että suomalaiset jättävät hormoniehkäisyn pois ja alkavat lisääntymään, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaanko siis venäjällä että suomalaiset jättävät hormoniehkäisyn pois ja alkavat lisääntymään, vai mitä?
Taitaa olla Igor itse
Vierailija kirjoitti:
En kyllä uskaltaisi syödä
Onneksi on muutakin ehkäisyä.
Pillusi kuuluu miehesi käyttöoikeuteen, nyt täysin rajattomasti :)
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mitään haluja seksiin ei ole.
M69
Vierailija kirjoitti:
Hormonit ohjaavat käyttäytymistämme. Ne ovat osa minuuttamme. Kun niiden toimintaa sorkitaan, ihminen muuttuu täysin.
Muutuin myös itse ja järkyttävintä siinä oli, etten koskaan palautunut täysin ennalleni.
Miten et palautunut?