Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan luultu homoseksuaaliksi?

Vierailija
14.04.2026 |

?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pikkukaupungissa pitkä tukka oli syy homotteluun.

Vierailija
2/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, varsinkin silloin, kun mulla oli lyhyt tukka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Tykkään esiintyä läpällä homona. Kivasti ärsyttää joitakin.

M51

Vierailija
4/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lespot lasketaan homoksi niin kyllä. Hetero olen ja lespoksi luuleminen on todella loukkaavaa.

Vierailija
5/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Olin kerran armeija-aikaan ravintolassa iltalomalla ja eräs mies vinkkasi minut sisälle hotellihuoneeseen. Hän tilasi molemmille paukut. Jotain hän ilmeisesti ehdotteli. Join oman paukkuni ja olin kurkottelemassa hänen paukkuaan ja siinä vaiheessa hän sitten sanoi, että olisiko parempi, että lähden ja niin teinkin.

Vierailija
6/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko oikeasti luultu mutta haukuttu on. Näin teki eräs kohtuuruma humalainen ylipainoinen nainen ravintolaillan päätteeksi kun en suostunut lähtemään panemaan häntä. Vaikka humalassa olin itsekin eli siinä mielessä rima oli jo valmiiksi alentunut.

Vierailija
7/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On..Lähinnä siksi, että en kiinnostunut minua lähestymistä miehistä, en koskaan ollut ns..haku päällä, elin pitkään sinkkuna ja oon aina viihtynyt hyvin naisporukoissa.

Vierailija
8/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Mistähän se johtuu?

Vierailija
9/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useinkin, olen lihaksikas ja komea mies ja liikun aina yksin, on jopa korvakorut. usein on luultu homoksi, opiskelijapiireissä on homot yrittäneeet iskeä, srknssa on homosikiöt yrittäneet lähestyä

tykkään olla vain itsekseni, olen ehkä enempi androgyyni  mutta tykkään myös kauniista naisista joilla hyvä pylly

ja leuka

tv anders

Vierailija
10/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu. Siitä kiersi aika sitkeä juoru koko peruskouluaikani ja vielä lukiossakin. Ihan siitä syystä, että tykkäsin halailla paljon kavereitani (mielestäni kuitenkin aika normaalia tytöille), en pukeutunut erityisen tyttömäisesti enkä ollut kiinnostunut seurustelusta. Kun minulla sitten lukiossa oli ensimmäinen poikaystävä, monen reaktio oli "Mä luulin että se on lesbo!?"

Vierailija
11/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta heteroksi on ja siksi vaikea löytää naista. 

Vierailija
12/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta heteroksi on ja siksi vaikea löytää naista. 

Heteroilla on nykyään vaikeaa, tämä on tiedossa...

Vierailija
13/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Persut ja uskovaiset ehdottelevat joskus anaalihommia

Vierailija
14/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Olin kerran armeija-aikaan ravintolassa iltalomalla ja eräs mies vinkkasi minut sisälle hotellihuoneeseen. Hän tilasi molemmille paukut. Jotain hän ilmeisesti ehdotteli. Join oman paukkuni ja olin kurkottelemassa hänen paukkuaan ja siinä vaiheessa hän sitten sanoi, että olisiko parempi, että lähden ja niin teinkin.

Eli mies luuli, että yritit iskeä häntä. 

Vierailija
15/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai, mutta koulussa joskus haukuttiin lesboksi. En kaivannut mitään sekoilujuttuja vaan halusin ihan oikean parisuhteen.

Vierailija
16/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nainen yritti ulkomailla iskeä baarissa. Oli tyrmäävän kaunis nainen vieläpä, huomattavasti minua paremman näköinen. Jos olisin ollut sinkku ja yhtään enemmän naisiin päin, niin olisin lähtenyt mukaan. Olin kuitenkin varattu ja avomies oli mukana. Mutta en ehkä ole ikinä ollut niin imarreltu iskuyrityksestä kuin silloin.

Vierailija
17/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi nelikymppinen lepakkonainen yritti iskeä minua lähijunassa ollessani matkalla kotiin. Vastailin tosi ynseästi kaikkiin tämän muidun juttuihin mutta silti jäi samalla pysäkillä pois kuin minä ja kysyi vielä saako tulla kotiini. Joo, ei kiitos, olen umpihetero.

Vierailija
18/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran nainen yritti ulkomailla iskeä baarissa. Oli tyrmäävän kaunis nainen vieläpä, huomattavasti minua paremman näköinen. Jos olisin ollut sinkku ja yhtään enemmän naisiin päin, niin olisin lähtenyt mukaan. Olin kuitenkin varattu ja avomies oli mukana. Mutta en ehkä ole ikinä ollut niin imarreltu iskuyrityksestä kuin silloin.

Ladyboy? Ovat yleensä aika kauniita, näin olen kuullut..

Vierailija
19/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätistelen homoja pois kimpustani etenkin kesäisin uimarannalla Suomessa, noin yhden joka toinen auringonottopäiväpäivä, nyt helmi-maaliskussa Pa Tong rannalla Puketissa ainakin 2 homoa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme