Onko sinua koskaan luultu homoseksuaaliksi?
Kommentit (19)
On, varsinkin silloin, kun mulla oli lyhyt tukka.
Useinkin. Tykkään esiintyä läpällä homona. Kivasti ärsyttää joitakin.
M51
Jos lespot lasketaan homoksi niin kyllä. Hetero olen ja lespoksi luuleminen on todella loukkaavaa.
On.
Olin kerran armeija-aikaan ravintolassa iltalomalla ja eräs mies vinkkasi minut sisälle hotellihuoneeseen. Hän tilasi molemmille paukut. Jotain hän ilmeisesti ehdotteli. Join oman paukkuni ja olin kurkottelemassa hänen paukkuaan ja siinä vaiheessa hän sitten sanoi, että olisiko parempi, että lähden ja niin teinkin.
En tiedä onko oikeasti luultu mutta haukuttu on. Näin teki eräs kohtuuruma humalainen ylipainoinen nainen ravintolaillan päätteeksi kun en suostunut lähtemään panemaan häntä. Vaikka humalassa olin itsekin eli siinä mielessä rima oli jo valmiiksi alentunut.
On..Lähinnä siksi, että en kiinnostunut minua lähestymistä miehistä, en koskaan ollut ns..haku päällä, elin pitkään sinkkuna ja oon aina viihtynyt hyvin naisporukoissa.
on useinkin, olen lihaksikas ja komea mies ja liikun aina yksin, on jopa korvakorut. usein on luultu homoksi, opiskelijapiireissä on homot yrittäneeet iskeä, srknssa on homosikiöt yrittäneet lähestyä
tykkään olla vain itsekseni, olen ehkä enempi androgyyni mutta tykkään myös kauniista naisista joilla hyvä pylly
ja leuka
tv anders
On luultu. Siitä kiersi aika sitkeä juoru koko peruskouluaikani ja vielä lukiossakin. Ihan siitä syystä, että tykkäsin halailla paljon kavereitani (mielestäni kuitenkin aika normaalia tytöille), en pukeutunut erityisen tyttömäisesti enkä ollut kiinnostunut seurustelusta. Kun minulla sitten lukiossa oli ensimmäinen poikaystävä, monen reaktio oli "Mä luulin että se on lesbo!?"
Ei, mutta heteroksi on ja siksi vaikea löytää naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta heteroksi on ja siksi vaikea löytää naista.
Heteroilla on nykyään vaikeaa, tämä on tiedossa...
Juu. Persut ja uskovaiset ehdottelevat joskus anaalihommia
Vierailija kirjoitti:
On.
Olin kerran armeija-aikaan ravintolassa iltalomalla ja eräs mies vinkkasi minut sisälle hotellihuoneeseen. Hän tilasi molemmille paukut. Jotain hän ilmeisesti ehdotteli. Join oman paukkuni ja olin kurkottelemassa hänen paukkuaan ja siinä vaiheessa hän sitten sanoi, että olisiko parempi, että lähden ja niin teinkin.
Eli mies luuli, että yritit iskeä häntä.
Ei kai, mutta koulussa joskus haukuttiin lesboksi. En kaivannut mitään sekoilujuttuja vaan halusin ihan oikean parisuhteen.
Kerran nainen yritti ulkomailla iskeä baarissa. Oli tyrmäävän kaunis nainen vieläpä, huomattavasti minua paremman näköinen. Jos olisin ollut sinkku ja yhtään enemmän naisiin päin, niin olisin lähtenyt mukaan. Olin kuitenkin varattu ja avomies oli mukana. Mutta en ehkä ole ikinä ollut niin imarreltu iskuyrityksestä kuin silloin.
Kerran yksi nelikymppinen lepakkonainen yritti iskeä minua lähijunassa ollessani matkalla kotiin. Vastailin tosi ynseästi kaikkiin tämän muidun juttuihin mutta silti jäi samalla pysäkillä pois kuin minä ja kysyi vielä saako tulla kotiini. Joo, ei kiitos, olen umpihetero.
Vierailija kirjoitti:
Kerran nainen yritti ulkomailla iskeä baarissa. Oli tyrmäävän kaunis nainen vieläpä, huomattavasti minua paremman näköinen. Jos olisin ollut sinkku ja yhtään enemmän naisiin päin, niin olisin lähtenyt mukaan. Olin kuitenkin varattu ja avomies oli mukana. Mutta en ehkä ole ikinä ollut niin imarreltu iskuyrityksestä kuin silloin.
Ladyboy? Ovat yleensä aika kauniita, näin olen kuullut..
Hätistelen homoja pois kimpustani etenkin kesäisin uimarannalla Suomessa, noin yhden joka toinen auringonottopäiväpäivä, nyt helmi-maaliskussa Pa Tong rannalla Puketissa ainakin 2 homoa päivässä.
Nuorena pikkukaupungissa pitkä tukka oli syy homotteluun.