Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselta kysymys naisille

Vierailija
14.04.2026 |

Tiiättekö sen fiiliksen, kun et jaksa enää?
Kun ihan sama mitä teet, joku tulee siihen väliin?

Netissäkin.
Kuvagalleriat, OnlyFans… sama meininki kaikkialla.
Katseet, kommentit, oletukset valmiina.

Mä en halua suhdetta.
En mitään säätöä, en vihjailuja.

Ja hei, mun seksuaalisuus on mun.
Se ei oo mikään kutsu kenellekään muulle.

Riittäis, että vois vaan osallistua.

Turvallisesti, vaikka vaan verkon kautta.
Ilman että tarvitsee varoa joka sanaa tai liikettä.

Ilman että siitä tehdään juttu.
Ilman että joku ottaa sen henkilökohtasena kutsuna.

Mä haluun vaan olla ihminen, jota arvostetaan.
Ei mikään kohde, ei mikään “tilanne”.

Mut oikeesti…
tietääkö kukaan teistä, missä tää onnistuu?

N44

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen ihan mielenkiinnosta seurailemaan. Tämä kiinnostaa kovin. Ennen Threads oli hyvä mutta nyt sekin on setäfoorumi. 

Vierailija
2/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joku muikkeli jäänyt ilman treffejä? Ehkä se kaali-mato pitäis nyt vaan lisätä suosikkeihin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ole ihan varma vastaanko kysymykseen lainkaan mutta AP ilmeisesti on enemmänkin turhautunut tähän nykykulttuuriin ja toivoo jonkinlaista turvallista tilaa ilmaista itseään? Ymmärrän itse asiassa todella hyvin idean. 

Blogit, Galleriat,  oikeastaan kaikki somealustat ovat melkeinpä sitä samaa höttöä. Suljettuja naisten ryhmiä on kyllä, ihan facessa mutta mä en ole varma onko tämä se juttu mitä AP hakee? 

Niin, johan tähänkin iski jo yksi vähättelijä

Vierailija
4/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja jaxuhaleja!

Vierailija
5/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ukot oikeesti,  te todistatte APn pointin erittäin paikkansapitäväksi! 

Äijä 77

Vierailija
6/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kuvia ja eroottisia piirroksia yms yksityiselle tilille, jossa on kaikkea muutakin niin vain vähän tutummat näkee, eikä se jaksa olla kiinnostava aunakaan tyhmimmille setämiehille kun sisältö ei ole niin raflaavaa ja pohdin siellä kaikkea feminististä tai evoluutiojuttuja tai eläingenetiikkaa välillä monta postausta :D

Mutta en tosiaan tiedä mitään kivaa ja turvallista paikkaa jakaa omaa seksuaalisuuttaan ilman törkyä tai että sinua kohdellaan tuotteena tai jotain. Ehkä jotkut kansainvälisemmät naisoletettujen discordryhmät, jossa pääasiassa muuta juttua mutta myös nsfw-kanava? 

Vierailija
7/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tässä voisi olla jotain ideaa. 💓

AP 

Vierailija
8/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjolla olemisesta on onneksi se hyöty, etten osaa ahdistua noista asioista ollenkaan. 

Vierailija
9/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella kirjolla olevalla ihmisellä on kuitenkin tahto ja tarve tulla kohdatuksi ja kuulluksi, omalla tavallaan  . Seksuaalisuus on osa tätä kaikkea. 

Itsekin kirjolla oleva hieman nuorempi nainen. 

Vierailija
10/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut asian niin, että vietän vapaa-aikani vain sellaisten henkilöiden kanssa, jotka pitävät minua ensisijaisesti ihmisenä. Jos joudun tilanteeseen missä minua objektoidaan tavalla tai toisella, alan puhumaan tälle henkilölle ystävällisesti, mutta koko ajan alleviivaten hänen yksinkertaisuuttaan. 

Tiedän, että minulla on etuna se, että olen itsevarma ja sanavalmis, joten tämä ei ole ratkaisu kaikille.

Vierailija
11/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monessa paikassa voi pistää eston, ja Tinderissä poistaa matchin jos ei natsaa vai onko täs nyt jokin t mitä en ymmärrä. Vihervasemmisto haluaa ettei naista saa edes kehua tai katsoa ei ihme että näitä mielenterveys - potilaita tulee joka tuutista. 

Vierailija
12/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sää et TODELLAKAAN ymmärrä.  🤣 Kaikki eivät nimittäin etsi seuraa. 

Vierailija
13/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus. Samalla mun mielestä on surullista, että ihan Suomessa, nykyaikana nainen joutuu pohtimaan näitä asioita. Mutta onhan se niin, naisen julkaisu somessa saa paljon enemmän huomiota kuin miehen vastaava, eikä aina niin hyvällä tavalla. 

Vierailija
14/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa voi sopia rajoista yhdessä? Pitääkö ihmisen olla seksuaalinen esimerkiksi kaupan jonossa ollessaan. Ei mieskään siellä muna kourassa saa heilua!! 

Vierailija
15/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, että aloituksessa esitettiin kysymys nimenomaan naisille. Aika moni (ilmeisesti mies) kokee kuitenkin asiakseen mölistä jotain ihan muuta asian vierestä. Aloittaja on mun mielestä nyt ihan asian äärellå, vaikka kovin moni ei taida saada pointista kiinni. 

Vierailija
16/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie suosittelen ihan alkuun oman Päiväkirjan kirjoittamista, josset oo niin jo tehny. Sul on selkeesti sanottavaa niin ei kannata ajaa itteä masennukseen näillä palstoilla. Näkeehän sen että ei porukka ihan saa kiinni siitä mitä sanot. 

Tsemppiä kevääseen! 

Vierailija
17/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, Redditissä oli joku juttu eilen tähän liittyen. Joku teki jotain taidejuttua naisen nautintoon liittyen. Meni jotenkin vähän ohitse kun oli sekä suomeksi että englanniksi. Ilmeisesti ihan kotimainen tekijä. Pystyi kai suurilta osin tekemään ihan etänä. 

Kertokaa joku jos osui silmään! 

Vierailija
18/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Reddit juttu kiinnostelisi myös täällä päin.  Varsinkin jos on etähommeli mä oon ihan liian ujo ja hiljainen kaikkiin työpajoihin ja semmosiin. Kaikki taidejutut kiinnostaa tosi paljon! - N22-

Ps.  Toivottavasti ei ollut mikään haastatteluhomma muistako mitään mimmonen juttu oli se? 

Vierailija
19/19 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mä EHKÄ tiedän mistä on kyse. Saattaa olla tutun pariskunnan projekti, en nyt oo ihan varma,  mutta voi olla. Semmonen juttu joka vois sopia AP. n juttuun? Mun pitää kysyy et onko ok jakaa se juttu täällä ovat aika tarkkoja projektistaan kun ei oo mikään hirveen julkinen juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän