Naiselta kysymys naisille
Tiiättekö sen fiiliksen, kun et jaksa enää?
Kun ihan sama mitä teet, joku tulee siihen väliin?
Netissäkin.
Kuvagalleriat, OnlyFans… sama meininki kaikkialla.
Katseet, kommentit, oletukset valmiina.
Mä en halua suhdetta.
En mitään säätöä, en vihjailuja.
Ja hei, mun seksuaalisuus on mun.
Se ei oo mikään kutsu kenellekään muulle.
Riittäis, että vois vaan osallistua.
Turvallisesti, vaikka vaan verkon kautta.
Ilman että tarvitsee varoa joka sanaa tai liikettä.
Ilman että siitä tehdään juttu.
Ilman että joku ottaa sen henkilökohtasena kutsuna.
Mä haluun vaan olla ihminen, jota arvostetaan.
Ei mikään kohde, ei mikään “tilanne”.
Mut oikeesti…
tietääkö kukaan teistä, missä tää onnistuu?
N44
Kommentit (34)
https://marcosalberti.com/the-o-project/
Tumbirissa on tämmöinen projekti vireillä suomalaisen pariskunnan toteuttamana. Ideana se, että nainen saa osallistua etänä ja omilla säännöillään. 🥰
En laita profiilia, koska en tiedä onko sallittua mutta löytyy helposti asiaan liittyvistä ryhmistä kuten orgastic ja erilaisista taidejutuista.
Hieman erilainen lähestymistapa, mutta itse pidän kyllä ajatuksesta. Nyt keräilen itseäni vielä. 😅
Eli onko se nyt ok että naiset tekee ja joku kuvaa sitten kehutaan että on voimaannuttavaa mies kun ton tekisi niin häkki heilahtaisi ja haukuttaisiin vaikka Miksi. Hulluksi on maailman mennyt sanonpa vaan että voitte hyvin lisätä kuvia vaikka mihin ja saada kehuja kun niiden perässä kuitenkin ootte. Huomiota ootte vaille sen sanon
Edellinen kommentti kiteyttää muuten ihan helvetin hyvin Miksi näitä projekteja on hyvä olla.
Todennäköisesti tässäkin tavoitellaan tunnetta ja hyvän olon dokumentointia, ei siis sitä että jollekin sedälle jossain Suonutsalmella tulee paha mieli. 🙄
Itse olen mies, mutta melko varma että naisia saattaa kiinnostaa sopivasti toteutettuna tämmöinen projekti. Varsinkin jos se toteutetaan etänä, eikä sillä haeta mitään seuraa.
Miettikää vaikka, porukka ikuistaa maisemia, kirjoittaa runoja ja maalaa omaksi ilokseen. Todennäköisesti siksi että haluaa tulla kuulluksi jollain tapaa ja ilmaista itseään. Tämmöinen juttu saattaa olla hyvin lähellä sitä.
Tähänkään ei meidän miesten siunausta tarvita.
E.V.
Olen nyt vähän pihalla mistä on kyse🤔. Luultavasti koska en ole enkä seuraa somea, kanavia, blogeja yms. Ehkä siksi olen pihalla, ja ihan onnellisesti.
Luulen että AP kaipaa turvallista tilaa tai tapaa ilmaista itseään. Liittynee tähän somen nykykulttuuriin, jossa jotkut miehet tehokkaasti pyrkivät määrittelemään naisen tavan olla ja olla katseltavana. 🤔
Löytyi Tumbrl - sivostolta. On sellaisen nimimerkin kun Sotajumala profiilissa.
Asiallisen oloinen tyyppi, ei mitään painostusta vaan asiallista keskustelua käytiin heidän projektista.
Mä en avaa mitään sen kummempaa tähän kun sedät hyökkäävät muuten kommentoimaan, kuten täällä tapana on. 🤣
Kiinnostuneiden naisten kannattaa käydä katsomassa.
N88
Toi oli aika kiva juttu. Itse en tiedä uskaltaisiko. Mä oon niitä ihmisiä jotka tekee näitä hommia enemmänkin pimeessä. Tekijälle laitoin viestiä. Ihan uteliaisuudesta mä oon kuitenki vielä aika raakile vaikka en mikään teini ees olekaan.
Haluan ilmaista itseäni eroottisena ja seksuaalisena olentona ilman, että siihen reagoidaan eroottis- tai seksuaalissävytteisesti? Joo, ei miehen aivoillani valutettavasti osaa auttaa. Mutta naisiltahan tätä kai kysyttiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan ilmaista itseäni eroottisena ja seksuaalisena olentona ilman, että siihen reagoidaan eroottis- tai seksuaalissävytteisesti? Joo, ei miehen aivoillani valutettavasti osaa auttaa. Mutta naisiltahan tätä kai kysyttiinkin.
Niin. Minulle naisena tämä pointti ei ole ollenkaan vaikea käsittää. Kun on lapsesta asti seksualisoitu ja ahdisteltu, häiriköity ja suhteissakin jyrätty omia rajoja, koska mies haluaa sitä ja tätä eikä usko kun en halua. Niin kyllä, haluan ilmaista itseäni ilman että siihen tulee kukaan läähättämään. Se ei kiinnosta mitä joku mies keskenään tekee, että masturboiko tai kiihottuuko tai pitääkö minua kuumana tai rumana, kunhan antaisi olla omana tietonaan.
Siksi ilmaisen itseäni kirjallisesti, kuvallisesti ja kuvataiteellisesti tämän asian osalta hyvin pienissä piireissä. Ihailen kyllä heitä jotka uskaltavat postata ihan someen omalla naamallaan ja nimellään ja saavat kaikkea törkyä ja läähätystä, hekin jotka niitä karsivat ja sensuroivat.
Osahan juuri haluaa sitä miesten huomiota, eikä siinäkään ole mitään pahaa. Itse en vain halua kun se ei juuri koskaan ole asiallista ja kivaa.
N30+
N30+ ilmaisi tämän selkeämmin kuin itse pystyin. Kiitoksia. 🥹
AP
Mä mietin tätä vähän kuin salilla oloa. Kiva tehdä sarjoja, mut tunnelma lässähtää välittömästi kun joku tulee kommentoimaan tai ohjeistamaan, ilman että itse on ottanut kontaktia edes. Pahimmassa tapauksessa sama tyyppi jää viel siihen kyyläämään viereen.
Köpö vertaus juu, silloin salilla sopii neuvoa jos hommassa on joku turvallisuuskysymys tms.
Siis tota tota. Onko nyt sitte siis ihan niin ettei ei saa kehuu tai muutenkaan huomata naisia enää? Mennään vaan laput silmillä ja ihmetelläön vaan kun ihmiset ovat maailman onnellisimmassa maassa niin yksinäisiä. Voisko naiset opetella ottamaan kehui vastaan nauttimaan huomiosta. Ihan vaan sillee että olisi kiva jos mieskin niitä kehuja saisi joskus. Mä olen Alastomassa eikä uuteen kuvaan ole tullut siis yhtään kehua tai tykkäystä naisilta pelkästään miehiltä. Ehkä on nii että me miehet ollaan tässä parempia kuin nainen
Epätietoinen tässä nyt tiedustelee, että missäköhän miehet nyt ovat parempia kuin me naiset?
Mikä se taidejuttu nyt sitten oli?