Lue keskustelun säännöt.
Lyhyt kierto - mikä avuksi?
08.05.2007 |
Onko muita, joilla lyhyt kierto? Itselläni 26, 25 ja viimeksi 24. Ovis oli jotain kp 14 eli eipä siinä jää aikaa kiinnittymiselle tms :( Kivut alkaa kp 16-19 eli tuntuu, että olen aina kipeä tai vuodan... Nopeaa menee aika, eipä ole kovin ahdistava olla piiniksillä, mutta ei paljoa lohduta. Onko muita ja mistä olette saaneet avun???
Iinex, yritystä nyt puoli vuotta. 2,5v tyttö clomeilla
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta mun mielestä sun kierto ei ole niin lyhyt, etteikö voisi onnistua ihan luomustikin, toivotan onnea.
Mulla on kierto ollut viime aikoina suurinpiirtein 22 päivää ja tiedän tunteen, ei juuri ole tarvinnut piinailla. Kävin syksyllä gynellä, joka kyselemättä määräsi teroluteja loppukiertoon ja ne pitivätkin vuodon poissa mutta raskautumiseen ne eivät auta. Toissakiertoon mulle tehtiin ensimmäinen inssi, jossa sain loppukiertoon lugesteroneja ja niillä kuukautisten alkaminen siirtyi vähän liikaakin, koska raskaaksi en kuitenkaan tullut.
Olen ymmärtänyt, että toiset lääkärit eivät ilmeisesti suoraan määrää edes teroluteja, ennen kuin loppukierron keltarauhashormonitaso on tutkittu ja alhaiseksi todettu, mutta kannattaa varmaan käydä gynellä selvittämässä asiaa.