YLEn sääntiedotus.
En käsitä mitenkään tota V:sta että miksi se puhuu noin oudosti ja tekee outoja liikkeitä käsillä?
Onko mä ainut joka tätä miettii?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hän on jotenkin tosi pirtsakka, se energia ihan kumpuaa hänestä, jostain syvältä. Tarmokkaan ja touhukkaan oloinen.
Pirtsakka ja energisen oloinen kyllä, mutta ehkä johonkin toiseen ohjelmaan sopisi paremmin.
Monella on sellainen juttu, että liike saa sanatkin soljumaan ja virtaamaan ulos suusta paremmin.
Minua jäi kiusaamaan että oliko koivet paljaina vai oliko rysäpöksyt yllä.
Mekko paljasti vihdoin ja viimein jopa polvet - hui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on jotenkin tosi pirtsakka, se energia ihan kumpuaa hänestä, jostain syvältä. Tarmokkaan ja touhukkaan oloinen.
Pirtsakka ja energisen oloinen kyllä, mutta ehkä johonkin toiseen ohjelmaan sopisi paremmin.
Niin, hän piti omia juttusessioita ja istuntoja aiemmin puoli seiskassa perjantaisin, ollen ihan yhtä pirteä ja energinen. Nyt voisi etsiä uuttaa paikkaa jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meteorologi kun on, on ihan oikein, että harjoittaa sitä ammattia, johon on paljon panostanut ja opiskellut.
Ite oon saanut siitä kyllä ihan hyvin selvää, uudesta telkkarista ääni tulee kirkkaasti.
Sinällään siinä on ihan kyllä ideaa, että vääntää ja kääntää sitä tiedotusta rautalangasta suomea huonommin osaavillekin.