Jos mies pitää saada äkkiä syttymään, niin mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (37)
Ota pikkarit pois ja istu naamalle.
Ilokaunottaret läpsäyttävät kädellään toiselle pakaralleen niin että siihen jää kädenjälki kuin maalattuna punaisella.
Näytä pillua! Jos kikkeli vaan tuijottelee vieläkin alaviistoon ruvetkaa pelaamaan vaikka korttia!
Suihinotto on tehokkain keino, koska imu saa kullin kovettumaan. Toinen keino on sanoa "saat tehdä mulle mitä vaan", mutta tällöin kyyti voi olla yllättävän rajua.
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto on tehokkain keino, koska imu saa kullin kovettumaan. Toinen keino on sanoa "saat tehdä mulle mitä vaan", mutta tällöin kyyti voi olla yllättävän rajua.
Tämä. Parhailla miehillä suikkarilla saa uusintakierroksen vaikka heti ottamalla suihin muka kullin puhdistamista varten. Kun peli seisoo, voi hypätä ratsaille eikä tarvitse pelätä pikaista laukeamista.
Kävelen miehen eteen halaan ja alan puristella housun etumusta. Puristelen ja alan avaamaan nappia ja vetskaria, tässä vaiheessa mies on aina kovana. Vedän viekoittelevasti housut alas ja laskeudun polville miehen eteen. Otan kiveksistä kiinni ja toisella kädellä alan liikutella esinahkaa edestakaisin. Otan terskan suuhuni alan lipomaan kielellä alapintaa. Hetken kuluttua puristan hellästi kiveksistä ja alan ottamaan syvälle. Tässä vaiheessa mies on jo enemmän kun valmis. Pitkitän välissä antaen käsihoitoa ja seuraten miehen ilmeitä. Kun miehen huippu alkaa lähestyä otan syvälle suuhun imen, livonkielellä kullin alapintaa. Kohta mies sitten orgasmin kourissa nykii ja korahtelee laueten suuhuni. N 38.
Vierailija kirjoitti:
Riittää, kun nainen näyttää tissit.
Joo meilläkin riittää se että vikautan tissiä tai peppua. Tai tuun suihkusta ja mies tulee kurkkaa tissit, peppu, pillu, on jo kulli pystyssä.
Riittää kun lasket housusi. Ei ole vielä tarvinnut houkutella.
m.62
Vierailija kirjoitti:
Kävelen miehen eteen halaan ja alan puristella housun etumusta. Puristelen ja alan avaamaan nappia ja vetskaria, tässä vaiheessa mies on aina kovana. Vedän viekoittelevasti housut alas ja laskeudun polville miehen eteen. Otan kiveksistä kiinni ja toisella kädellä alan liikutella esinahkaa edestakaisin. Otan terskan suuhuni alan lipomaan kielellä alapintaa. Hetken kuluttua puristan hellästi kiveksistä ja alan ottamaan syvälle. Tässä vaiheessa mies on jo enemmän kun valmis. Pitkitän välissä antaen käsihoitoa ja seuraten miehen ilmeitä. Kun miehen huippu alkaa lähestyä otan syvälle suuhun imen, livonkielellä kullin alapintaa. Kohta mies sitten orgasmin kourissa nykii ja korahtelee laueten suuhuni. N 38.
Okei Pena.
Kelaa hame ylös, laske pikkarit ja pyllistä.
Avaa jalat ja esittele märkää pilluasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei Pena.
Mistä tiedät et Pena, voihan nainen oikeesti tehdä tuon. Toisaalta sinulla voi olla köyhä seksielämä.
Mut ainakin sytyttäisi, jos nainen sanoisi uskottavasti esim. "mulla on ihan hirvee himo imeä sun kullia ja maistaa sun spermaa; haluun sen syvälle suuhun, imeä sitä intohimoisesti ja tuntea kuinka spermasi lentää kurkkuuni"
Riippuu miehestä... Kaikki naiset eivät ole samanlaisia... Eivät miehetkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää, kun nainen näyttää tissit.
Joo meilläkin riittää se että vikautan tissiä tai peppua. Tai tuun suihkusta ja mies tulee kurkkaa tissit, peppu, pillu, on jo kulli pystyssä.
Byhyy, meillä ei. Mies on ihan on/off, ja suhtautuu ihan platonisesti näkymiin, ellei ole mieli kiimassa. Siksi en tunne aina itseäni niin seksikkääksi, vaikka tosiaan kiimamielellä mies on aivan mun kimpussa eikä se jää epäselväksi kuinka haluttava olen. Pyllistäminen tai pillun näyttäminen toimii hänen mukaansa parhaiten kun olen kysynyt miten syttyisi väsyneenä arjessa. Kulli suuhun, se toimii kokemuksesta aina.
Märkä ei pala piipussakaan.
T:Kulta Aroma