Vinted myyjät, milloin annat periksi ?
Olen alusta asti tehnyt ilmoituksia ja aina välillä myynytkin ihan kivasti.
Yritän joka viikonloppu laittaa väh 10 ilmoitusta. Myytävästä ei ole pulaa ja lisää tulee vanhemmilta, appivanhemmilta aina, kun käymme.
Nyt olen tilanteessa minulla on yli 1000 tavaraa myytävänä ja myyn ihan max 2 per viikko. Ei siinä mitään, kaikki on kotiinpäin. Myytävät ovat komerossa, joka olisi muuten poissa käytöstä.
Komero on vielä aika iso, eli lisää mahtuu.
Plussaa on se, että koti on siisti. Kaapeissa ei ole mitään ylimääräistä, kaikilla on oma paikkansa. Mitään haittaahan tästä hitaasta tavasta myydä ei ole. Välillä vaan tuntuu tekisi mieli viedä kaikki roskiin ja tyhjentää kansio.
Viime syksynä tiputin kaikkien hinnaksi euron kpl ja silloin meni ehkä n 100 tavaraa. Mutta olihan työhön nähden tosi iso työ.
Mites muut myyjät ?
Kommentit (25)
Yritin etsiä tärkeintä eli postituksen hintaa minkä ostaja joutuu maksamaan, niin ei löydy sivustolta kovin näkyvästi, kai se jossakin, mutta selväsi on koetettu kätkeä. Ei tule toimimaan pitkään se alusta, houkuttelee myymään mutta ei ostamaan, itse en ostaisi tuolta mitään.
Ennen myin hevosen loimia FB kirpuilla, mutta nykyään niissä ei kauppa käy kun postikulut isolle paketille niin suuret. Siirryin Vintediin ja siellä olen saanut hyvin myydyksi. Saa postitettua isonkin loimipaketin siihen 3,99 e hintaan. Toki se on kuumottavaa odotella rahoja kun en ihan halvalla myy...
Oon myynyt muutamassa kuukaudessa reilut 30 tavaraa ja vaatetta. Olen positiivisen yllättynyt! Otan hyvät kuvat ja mitat niin tavara liikkuu. Lähiposti on lähellä ja paketti on kätevä viedä sinne vaikka lenkille lähtiessa työpäivän päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain on yli 500 tuotetta myynnissä, en todellakaan osta häneltä. Vinted voi koska tahansa katkaista kaupat ja ilmoittaa, että kyseessä on ammattimainen myyjä.
Jos myyjällä on satoja tuotteita kaupan, niin se pistää kyllä karsastamaan siltä ostamista....
Miksi ihmeessä? Moni tyhjentää muuton edellä tai kuolinpesää. Eikö monta sataa ilmoitusta ole hyvä mahdollisuus ostaa enemmän halvemmalla samoilla postikuluilla? Itselläni ainakin on alennukset käytössä. Outoa kyllä juuri kukaan ei sitä käytä vaan tekee oman tarjouksen, yleensä jonkun ihan törkeän alhaisen ja jää nuolemaan näppejään.
Minulla on noin 200 ilmoitusta ja nyt on alkanut menemään 5-7 kpl myyntieriä kaupaksi. Etenkin kun on paljousalennukset käytössä. Ehdottomasti kannattaa laittaa enemmän ilmoituksia jos tavaraa kerran on. Minä poistan vanhimpia ilmoituksia vaikka olisi kymmenien suosikkeina. Ei niitä ole aikomustakaan ostaa jos kolme kuukautta ovat olleet. Laitan viikon päästä uudelleen, joskus nostan jopa hintaa ja menee heti kaupaksi. Joka päivä pitäisi laittaa muutama ilmoitus.
Minä ajattelin luovuttaa tänään. Vien kaikki kierrätykseen. Mitään tavaraa ei liiku missään tällä hetkellä ja livekirppiksetkin ovat aivan kuolleita.