Sinä mies, joka olet valehdellut pituutesi?
Miksi täytyy valehdella? Etkö ymmärrä, että tavatessa totuus kyllä paljastuu ja annat epärehellisen kuvan itsestäsi?
Kommentit (23)
Pahimpia asioita valehdella on ikä, pituus tai rahatilanne. Paljastuu kyllä ja johtaa helpostu eroon.
Kirjoitin tänne aikoinaan jo tästä samasta aiheesta. Olen 175cm ja minusta tuntuu kiinnostuvan myös pitkät naiset. Mutta vain sellaiset, jotka on nähneet minut oikeassa ympäristössä ja tietävät taustoja. Viiden seurustelemani pitkän naisen pituudet on olleet 170, 175, 178, 178 ja 180. Olen kysynyt sen suoraan ja ovat myöskin vastanneet. Mutta, puhumme 30 vuoden ajasta. Älkää valehdelko parisuhteissa, eikä tindereissä ym. Kaikki tulee kuitenkin selville.
Olen sitä ikäluokkaa että näillä asioilla ei ollut vielä mitään väliä kenellekkään kun pariuduin. 173cm mies olen ja 80-luvulla syntynyt, ja jos oikein olen ymmärtänyt niin nykyään en pääsisi edes juttelemaan naisille pituuteni takia.
Sen kyllä olen pistänyt merkille että nuoriso on todella pitkää. Kassajonossa nuoret tytötkin ovat minua päätä pidempiä ja pojat sitten tuntuvat olevan 2 metrisiä kaikki.