Insta: mies petti ja jätti 23 v naisen vuoksi
Nadja Korpijaakko (@nadjastrange) • Instagram-kuvat ja -videot
Kamala tilanne, 14 v yhteiseloa takana ja 3 v lapsikin parilla :(
Kommentit (2002)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös todistanut näitä, ja on kyllä surkuhupaisaa katsella miten arki astuu kuvioihin.
Siinä isukki yrittää ylläpitää uuden tyttelin edessä haluttava alfauros -fantasiaa samalla kun tuo kertalaakista nuoren naisen elämään kihomadot, vatsataudit ja pissavahingot. Ajatus äitipuolena toimimisesta on usein ajatustasolla nuorelle naiselle kiehtova, mutta ääni muuttuu nopeasti kellossa kun viikonloppuaamuisin ei voikaan rauhassa maata krapulassa iltapäivään vaan taapero herää kukonlaulun aikaan vaatimaan huomiota, ja romanttiset lemmenlomat joudutaan sovittelemaan lastenvalvojalla laadittuun tapaamissopimukseen.Päikyssä on täitä ja nuoripari pesee ja siivoaa. :D
Isiviikolla mussukka haluaa nukkua isin viekussa, saa ripulin ja oksutaudin, rikkoo paikkoja ja kiljuu. Ja typykkä varmaan on ihastuksesta soikeena? :B
koska olivia estää kommentoinin aleksi on jo
Onhan toi uus hoito sekzikäs. Vaihtais moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
näköjään onkin jo
Vierailija kirjoitti:
nainen ollut harjoittelussa bauerilla
ai ai onki setä iskenyt silmänsä sitten nuoreen naiseen
Vierailija kirjoitti:
Te jotka Tinderöitte siellä pk-seudulla, muistakaa tyypin naama 😅 Tuo on pian yksin ja epätoivoisesti seuraa hakemassa.
Korvista tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miestä kun nuorta oli mahis saada.
Menee oman lapsen edelle?
Ihan samoin kuin naisten ottamat avioerot, joissa rikotaan perhe? Halu erota menee oman lapsen edelle naisilla?
Onko se naisella parempi syy kun hän kertoo eronsa syyksi että "ei vaan tunnu enää samalta kuin alkuaikoina ja mun on nyt löydettävä itseni ja tehtävä se yksin"?
Taitaa olla taattua naisten kaksinaismoralistista paskanjauhantaa tämäkin ketju taas. Terkkuja vaan Kazakstanista.
Niin, minä siis kysyin meneekö nuori ja tiivis liha oman lapsen edelle? Olisiko voinut selvittää vaimonsa kanssa ensin missä mennään, ja vaikka kertoa, että mä haluan nuorta lihaa nyt? Tämäkin olisi ollut reilua. Eikö?
Kävi ilmi, että Marketa oli elättänyt itsensä eroottisena tanssijana.
Syntyi kohu, kun Bild-lehti julkaisi formulatähden uudesta tyttöystävästä paljastavia kuvia, joissa tämä tanssi saksalaisella klubilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on aikoinaan sairastanut syövän ja Nadja oli tukena. Siinä on miehellä reilu meininki, kun jättää vielä vaimonsa.
Varsinaista pohjasakkaa tuollainen käytös mieheltä.
Ihan turhaa vollotusta, ihan samalla tavalla ne naiset tekee, nyt oli vaan toisin päin homma.
M77
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä tavan suomalaiselta tämä rakastajataroletettu.
suomalaisoletettu
rappiradioon pystyy viel kirjoittamaan? esim.pääs667ekö harjoitteluun, haluan setämiehen
Exäni nyksä ratkoi asiaa sulkemalla taaperon vaatehuoneeseen häpeämään huonoa käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
ketä mielestänne on suurenpi syylinen? 23 lyyli vai hopeakettu?
No tuo ääliö äijä se syyllinen on, petti ja eli valheessa. Typykkä on bimbo, joka luulee pääsevänsä jonnekin julkkisten a-luokkaan, kenties itsekin joksikin juontajaksi, mikä monen haave. Häijy ja moraaliton.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi uus hoito sekzikäs. Vaihtais moni muukin.
huulet törrällään, mitä lie töölässä illalla tapahtuuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös todistanut näitä, ja on kyllä surkuhupaisaa katsella miten arki astuu kuvioihin.
Siinä isukki yrittää ylläpitää uuden tyttelin edessä haluttava alfauros -fantasiaa samalla kun tuo kertalaakista nuoren naisen elämään kihomadot, vatsataudit ja pissavahingot. Ajatus äitipuolena toimimisesta on usein ajatustasolla nuorelle naiselle kiehtova, mutta ääni muuttuu nopeasti kellossa kun viikonloppuaamuisin ei voikaan rauhassa maata krapulassa iltapäivään vaan taapero herää kukonlaulun aikaan vaatimaan huomiota, ja romanttiset lemmenlomat joudutaan sovittelemaan lastenvalvojalla laadittuun tapaamissopimukseen.Päikyssä on täitä ja nuoripari pesee ja siivoaa. :D
Isiviikolla mussukka haluaa nukkua isin viekussa, saa ripulin ja oksutaudin, rikkoo paikkoja ja kiljuu. Ja typykkä varmaan on ihastuksesta soikeena? :B
No tämä instabeibe ei ole siellä kämpässä silloin. Istuu jossain terassilla räpsimässä itsestään kuvia, ja suht varmasti löytää uuden kohteen.
viettäkö lapsi joka toisen viikon töölössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näköjään onkin jo
Mikäs nyt on kun ei kestä tekojensa seurauksia. Olivialle tervetuloa julkisuuteen, siellä sinua ei säälitä.
Taas jälleen kerran esimerkki miksi koko some pitäisi lakkauttaa.
ja kuvien perusteeella olivia on ollut