Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnätkö olevasi riippuvainen puhelimestasi?

Vierailija
12.04.2026 |

Kauanko  pystyt olemaan erossa puhelimesta? 

Itse myönnän olevani riippuvainen. Tämä älyluuri on oikea paholaisen keksintö. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen riippuvainen. En pysty käyttämään julkisia, parkkeeraamaan, laittamaan työajanseurantaa päälle, katsomaan wilmaa, jne ilman puhelinta. Otin esimerkit arkipäiväni aamun toiminnoista. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Näin me (onneksi) olemme erilaisia ja puhelimen käyttötarpeet ovat eri ihmisillä ihan erilaisia. Esim. minulle kaikki mainitsemasi toiminnot ovat tarpeettomia.

Vierailija
22/26 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. En omista älypuhelinta, vaan sellaisen nappipelin. Voi sentään lähettää tekstareita, ja näyttöön tule nimi/numero jos joku sattuu soittamaan. Muuten siinä on kellonaika.

Eniten tarvitsen vanhan kapulani kalenteria ja herätyskelloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän.

Vierailija
24/26 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä joo. Vapaalla en niinkään. Nytkin töissä puhelimella kun ei ole muutakaan tekemistä. Ja kun on tekemistä niin sitten kuuntelen samalla äänikirjaa tai podcastia. Kotona on niin paljon muuta, että puhelin kädessä vain aamukahvilla ja pari kertaa päivässä vilkaisen onko joku ottanut yhteyttä, illalla selaan mitä uutisia päivällä on ollut.

Vierailija
25/26 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän lähes kaiken aikani älypuhelimella oloon

Vierailija
26/26 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhelimesta mutta tabletista olen, pelaan, viestin vauva.fi sivuilla, luen lehtiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan