Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista apua tarvitsee nainen alkeellisella mökillä?

Vierailija
12.04.2026 |

Kaipaisi kuulemma apua mökillensä. Puun kaatoa ja muuta sellaista sanoi tarvitsevansa

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..luulisi että nainen joka hankkii itselleen alkeellisen mökin alkaisi itse myös harjoittelemaan harrastustaan. Ei kai puunkaatokaan salatiedettä ole. Hyvä saha ja kirves.. kattoo että kaatuu oikeeseen suuntaan. Japanin saha on hyvä puseikon leikkamisessa,semmosen vähän puisevamman leikkaaamisessa.

Sitoo puun taltalla kaatosuuntaan ja tekee kaatoviillut samaan suuntaan. Sitten vetelee sopivaksi katsomallaan vehkeellä. Aika helppo duuni.

Vierailija
22/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huusin voisit tyhjentää noin alkuun. Riuska mies kun olet.

Ap on kyvykäs paskasaavin kantaja. Ottaa saavin ja kävelee osoitettuun suuntaan kunnes käsketään pysähtyä (ei käsketä. Uusi puhdas saavi maksaa kympin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimista!

Vierailija
24/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakisääteinen nuohous olisi tehtävä, ei muuta, sillä puut saan kyllä itsekin tehtyä.

Lakisääteinen nuohous olisi tehtävä, ei muuta, sillä puut saan kyllä itsekin tehtyä.

Tuonkin voi tehdä itse. Muistaa vaan suojata sisätilat tuhkapöllähdykseltä. Hyvä valo tarvitaan ja harja.

Kyllä mä jotkut asiat jätän ammattilaisen tehtäväksi, kuten nuohous ja vaikka sähkötyöt.

Vierailija
25/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan puun kaatoa.

Vierailija
26/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En tunne yhtään naista joka ei pärjää alkeellisella mökillään ilman miestä. 

Vierailija
27/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohous pitää teettää nuohoojalla.

Vierailija
28/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..luulisi että nainen joka hankkii itselleen alkeellisen mökin alkaisi itse myös harjoittelemaan harrastustaan. Ei kai puunkaatokaan salatiedettä ole. Hyvä saha ja kirves.. kattoo että kaatuu oikeeseen suuntaan. Japanin saha on hyvä puseikon leikkamisessa,semmosen vähän puisevamman leikkaaamisessa.

Sitoo puun taltalla kaatosuuntaan ja tekee kaatoviillut samaan suuntaan. Sitten vetelee sopivaksi katsomallaan vehkeellä. Aika helppo duuni.

Sinä olet vain katsonut puun kaatamista matkan päästä kädet taskussa.

Tai sitten telkkarista. Ei edes tekotavat eikä termitkään ole oikein. 

Sahakin on tuntematon kapine sulle. 

Parasta kun jatkat vain sitä käteen vetelyä siellä.

Vierailija
29/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla, pärjään kyllä alkeellisella mökillä, nuoresta asti.

Vierailija
30/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Itse pystyn tähän.

Vierailija
31/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puun saa sinnikäs aina poikki ja vakuutusyhtiö hoitaa lopun.

T: Osaaja ilman vakuutusta

Luulisin osaavani kaataa puun. Teininä sain moottorisahan käyntiin ja kaadoin sillä suutuspäissäni siskoni hevositauksen matalaksi.

Vierailija
32/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullia tarvitsee.

En tarvitse. Vein mökillekkin repullisen seksileluja....ja saanti varmaa ja nautinnollista. 😊

Vierailija
33/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin osaavani kaataa puun. Teininä sain moottorisahan käyntiin ja kaadoin sillä suutuspäissäni siskoni hevositauksen matalaksi.

Mihin nainen ei suutuspäissään kykene 🤣🤣🤣

Vierailija
34/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Itse pystyn tähän.

Kyllähän siihen nainenkin pystyy kun ei siinä mitään ihmeellistä.  Ainut että Vakuutusyhtiö vaatii kuitin.

Vierailija
35/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osaan soutaa, sytyttää tulen miehiä paremmin, kerätä mustikoita, kalastaa, ja kaataa puita. 

Vierailija
36/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan puun kaatoa.

Tuskin.... ekä ulkohuussin tyhjennykseen  ja siivoamaan kun maalaan itse taloa.

Vierailija
37/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo nuohooja. Mä teen itse.

Vierailija
38/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaiset teinitytöt on aina vaarallisia.

Vierailija
39/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pyytää mieheltä apua mökillensä, hän todennäköisesti on muuta kuin lakisääteistä nuohousta vailla.

Vierailija
40/45 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun alkeellisella mökillä. Miestä en tarvitse kuin joskus kun on sellainen työ, jossa helpompi olis jos ois enemmän kuin 2 kättä. Käy siihen kyllä nainenkin. Tytön kanssa viimeksi korjattiin kanalan munintapesät ja vaihdettiin kasvihuoneen kennolevyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän