Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytän tänä vuonna 45v ja minulla voisi olla jo hyvin pian 25 vuotta täyttävä esikoinen.

Vierailija
12.04.2026 |

Jos olisin ollut esikoisen saadessani noin 20v. Voisin periaatteessa olla ikäni puolesta isovanhempi, jos olisin saanut esikoiseni silloin 20-vuotiaana ja hän olisi saanut omansa saman ikäisenä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Noin 10% todennäköisyys, että voisit vielä saada biologisia lapsia? Kannattaa yrittää, jos on lapseton. Ottaa siihen yritykseen kaikki keinot käyttöön jo tässä kuussa, ei ensikuussa.

Vierailija
2/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaista mietit? Jos olisit tehnyt lapsen 15-vuotiaana, ja tämä olisi tehnyt sinusta isoäidin ollessaan itse 15-vuotias jne.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on! Mutta sinulla voisi aivan yhtä luonnollisesti olla vielä vauva tai taapero itselläsi. Onhan se biologinen aika lapsien saamiseen pitkä.

Vierailija
4/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä sitten? 

Vierailija
5/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kiuru, 48, joutui loppuraskautensa oireiden vuoksi päivystykseen alkuvuodesta 

Ministeri on elänyt maaliskuusta asti uudenlaista arkea vauvan kanssa. Jo ennen Helmin syntymää piti opetella uusi asia: rauhoittuminen.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009140574.html

Vierailija
6/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiotestien tarkkuuksissa on eroja. Kerrotaan pakkauksessa. Ja kallein ei sitten ole paras

Ovulaatio piikki voi tulla kahdesti

"Two LH Surges a Week Apart: What Does it Mean?"

https://blog.inito.com/two-lh-surges-a-week-apart/

Vierailija
7/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan aloita yhdynnät jo hyvissä ajoin ennen oletettua ovulaatiota, muista, että siittiöiden matka munatorveen kestää. 

Mutta älä ajattele pakkomielteisesti vain rennosti ja positiivisesti. 

Katso rentouttavia ohjelmia, urheile. Harrasta. Tee positiivisia asioita.

Vierailija
8/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikuta ovulaatio

Meille tuli vauva 2 vuoden jälkeen.

Kai osaat laskea ovulaation ja tarkistat tikusta? Munasolu irtoaa jo ennen piik-kiä.

Joillain naisilla on ovulaatio kaksi piik-kiä, mikä vai keuttaa irtoamisen ajan selvittämistä.

Sperma voi pysyä elinkelpoisena huonoimmilla miehillä vain päivän emättimessä. Eli joka päivä kannattaa mutta etupainotteisesti, koska osa spermasta voi elää 7 päivää emättimessä.

Osa siittiöitä on hitaita uimareita ja matka munasolun luo kestää jopa päivän. Osalla vain tunteja.

Ota näitä asioista huomioon.

Vierailija
9/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö lapsia tähän sairaaseen maailmaan.

Vierailija
10/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus 28-vuotiaasta kantasuomalaistytöstä, joka oli jo isoemä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.

Vierailija
11/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottava vaimokultani on vain kaunistunut mahan kasvaessa. Tytän mielelläni hänen toiveensa kaikin tavoin myös seksipuolella. Hänellä tekee mieli paljon useammin kuin minulla ja nuolen usein siksi hänelle orgasmin. Siksi hänkin vastavuoroisesti haluaa tuottaa minulle iloa. Eilen illalla saunan jälkeen meillä oli aivan taivaallinen seksisessio. Kulta tietää, että tykkään erikoisesti hänen pepustaan ja hän esitteleekin sitä ihan mielellään minulle. Eilen hän asettui päälleni kontalleen peppu minuun päin ja laittoi mahansa jalkojeni väliin ja tyynyjä vielä rintaansa vasten löytääkseen mukavan asennon. Siinä hän sitten siitin sisällään hiljalleen liikkui ja oli välillä pitkään paikallaankin. Minulle oli upeat näkymät hänen peppuunsa. Saatiin vielä molemmat melkein yhtäaikainen orkku lopuksi. Kertakaikkiaan herkullinen pakkaus tuo rouvakulta. m 52

Vierailija
12/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, näinhän se on. Onko aloituksesi tarkoitus tähdentää sitä tosiasiaa, että ei hitsi, kuinka vanha oletkaan ja saat sen ymmärryksen tuota kautta, kun mietit, että sulla voisi olla helpostikin jo 25-vuotias lapsi?

Vierailija
13/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että. Raskaana olevien 45v naisten näkeminen saa minut vieläkin aika kiihottuneeksi kun mieleen muistuu vaimon raskausajat.

Vierailija
14/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoista odottava vaimokultani on vain kaunistunut mahan kasvaessa. Tytän mielelläni hänen toiveensa kaikin tavoin myös seksipuolella. Hänellä tekee mieli paljon useammin kuin minulla ja nuolen usein siksi hänelle orgasmin. Siksi hänkin vastavuoroisesti haluaa tuottaa minulle iloa. Eilen illalla saunan jälkeen meillä oli aivan taivaallinen seksisessio. Kulta tietää, että tykkään erikoisesti hänen pepustaan ja hän esitteleekin sitä ihan mielellään minulle. Eilen hän asettui päälleni kontalleen peppu minuun päin ja laittoi mahansa jalkojeni väliin ja tyynyjä vielä rintaansa vasten löytääkseen mukavan asennon. Siinä hän sitten siitin sisällään hiljalleen liikkui ja oli välillä pitkään paikallaankin. Minulle oli upeat näkymät hänen peppuunsa. Saatiin vielä molemmat melkein yhtäaikainen orkku lopuksi. Kertakaikkiaan herkullinen pakkaus tuo rouvakulta. m 52

Mene kirjoittamaan harkeliiniromaanejasi muualle, hus hus siitä!

Vierailija
15/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies joka hellii mun raskausmasua ja mua

Tää on niin ihanaa aikaa

Vierailija
16/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämä jossittelu auttaa.

Vierailija
17/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 48 ja meidän juniori on 6v. Naisen hedelmällinen ikä kestää sellaiset 40 vuotta, joten lapsen voi saada hyvin monen ikäisenä.

Vierailija
18/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko lapselta hyväksyntä?

Vierailija
19/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen isä, joka oli vuoden lasten kanssa kotona kun halusin päästää vaimon saattamaan opiskelunsa loppuun. Lapset täyttivät vuoden aikana 1v ja 4v. Näin jälkeenpäin pidän kokemusta elämäni parhaana ja olisin mielelläni ollut pidenpään jos taloustilanne olisi sallinut. Suosittelen lämpimästi kaikille isille. Koen saaneeni siitä hyvän ja läheisen suhteen lapsiin joka kantaa yhä vaikka lapset ovat nyt teinejä. Ilman sitä lapset olisivat ehkä jääneet etäisiksi.

-M53

Vierailija
20/37 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana olevat ovat parasta mitä tiedän. Täytyypä taas kertoa upeasta ilmestyksestä Ikeassa; aivan ihana odottava nainen!! Olin muka kiinnostunut jostain keittiökamoista, vaikka paikkani määräytyi vain näköalan perusteella. Mamma huomasi katseluni, vaikka yritinkin olla huomaamaton. No eipä hätää - hän hymyili minulle iloisesti ja jopa vilkutti. Menin kyllä aivan hämilleni, mutta kokemus oli mahtava.