Vaimo odottaa että maksan kaikki laskut
Vaimo ollut työttömänä noin vuoden. Saa rahaa kai noin 600€ kuussa.
Odottaa minun maksavan kaikki laskut. Mielestäni voisi maksaa vaikka puolet vastikkeetta. Vastike on 590€, joten puolet siitä olisi 295€.
Vaimolle jäisi vielä puolet omaan käyttöön.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Liittyy seksiin miten?
Häh, miten asia siihen liittyy? Kyllä seksi kuuluu avioliittoon eikä sillä kuulu käydä vaihtokauppaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy seksiin miten?
Häh, miten asia siihen liittyy? Kyllä seksi kuuluu avioliittoon eikä sillä kuulu käydä vaihtokauppaa.
Ap
Ai hupsista väärä palsta
Ehkä vaimosi voisi alkaa rahastamaan AP:ta seksistä. Esim 150€/pano, niin rahallinen tilanne saattaisi tasottua ja vaimo pystyisi maksamaan vaikka koko vastikkeen.
Ei oo oikein että on työtön ja saa rahat itselleen omaan käyttöön kun toinen maksaa kaiken. Oli se sitten nainen tai mies.
No mitä sitten? Sit maksat ja illalla rankaiset häntä ja vedät kunnolla peppuaukkoon sekä viikseen!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaimosi voisi alkaa rahastamaan AP:ta seksistä. Esim 150€/pano, niin rahallinen tilanne saattaisi tasottua ja vaimo pystyisi maksamaan vaikka koko vastikkeen.
Mitäs tämä nyt on. Ihan yhtä hyvin ap voisi rahastaa seksistä. Eikö tasa-arvo kiinnosta?
Minä olen perinyt avokilta vuokraa sukumökin käytöstä. Naiset vaatii sen kuun taivaalta jos eivät joudu älyttömistä vaatimuksista tilille. Vaihtakaa naista kun vaatiminen alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen perinyt avokilta vuokraa sukumökin käytöstä. Naiset vaatii sen kuun taivaalta jos eivät joudu älyttömistä vaatimuksista tilille. Vaihtakaa naista kun vaatiminen alkaa.
Prööt
Inhottaisi olla pihin ihmisen kanssa suhteessa
Hmm.
Miten siis sen työttömän olisi tarkoitus elää sillä jäljellejäävällä summalla? Tuo on reilusti toimeentulotuen minimin alle jäävä summa ja ellei ole tarkoitus, että työttömällä kumppanilla ei ole varaa perushygieniaan, ehjiin vaatteisiin (jos tilanne jatkuu pidempään), ravitsevaan ruokaan, bensaan/liikkumiseen niin mitä hyötyä tuosta on?
Varmaan vaimolle sitten järkevintä erota, hakea asumis- ja toimeentulotuet tarvittaessa ja muuttaa muualle. Voi löytää vähemmän pihin miehenkin.
Onneksi ei tarvitse omassa elämässäni tällaisia pohdiskella kun mies on ollut aina antelias ja pitänyt kunnia-asiana huolehtia minusta. Vaikka huom hän oli työtön kun tapasimme :)
Sittemmin tilanne on välillä ollut toisinkin päin tai ollut hetkellistä viikon, parin pätkää kun mies on ollut ihan peeaa, eikä olisi tullut mieleenkään ettenkö niinä hetkinä maksaisi hänen auton kuluja, hammaslekuria, hyvää ruokaa, uusia sukkia tai kalsareita, mitä nyt ikinä.
Kun kumpikaan ei ole pihi eikä ylimielisen etuoikeutettu niin tällaisia ei tarvitse laskea tai kytätä.
Siis ootko laittamassa niitä myöhässä maksuun, vai miksi odottaa?
Vierailija kirjoitti:
:D
Luoja varjele tällaisilta pihistelijöiltä...
Toivottavasti avokki myös veloittaa jokaisen kahvinkeiton, flunssaisen hoivaamisen, ruuanlaiton, pyykkikoneellisen, panon ja hartiahieronnan. Yhdessä lähettelette sitten laskuja toisillenne ja vahditte kumpi maksoi lihaliemikuutiot viimeksi.
Liittyy seksiin miten?