Mitä tavallista ruokaa et ole koskaan syönyt?
Mulla eineslihapullat ja säilykeliha. Syön kyllä lihaa muuten.
Kommentit (29)
Apinanaivot ja koiranliha. Ne ovat täysin arkisia popsittavia miljoonien ihmisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Apinanaivot ja koiranliha. Ne ovat täysin arkisia popsittavia miljoonien ihmisten keskuudessa.
Samoin kaikenlaiset hyönteiset.
Mä en ole syönyt sitä läpinäkyvää lihahyytelöä mikä aladobi nyt olikaan tuttavallisemmin sianpäänsyltty
Jo pelkästään ulkonäön takia en pysty syödä sitä
Pentti Karvonen on trollien kuningas ou je
Makkraperunoita eikä kyllä ole aikomusta kokeillakaan.
En ole syönyt mitään lenkkimakkarasta tehtyä ruokaa. Syön lihaa, ei siinä mitään, mutta sen perinteisen lenkkimakkaran jätän koskematta. En vaan pysty, eikä onneksi tarvitse. Ala-asteella 1970-luvulla yritin syödä uunimakkaraa, siinä oli jotain pieniä valkoisia palasia ja melkein oksensin. Lapsena en kotona syönyt mitään makkaraa. Koulussa jätin makkarakeitosta makkaranpalat lautaselle. Nykyisin on niin paljon muuta syötävää, mutta menneinä vuosikymmeninä lenkkimakkaroilta ja gotlereilta ei voinut mitenkään välttyä.
Läskisoosia.
Sitä oli usein alakoulussa ruokana, ja ruokailu oli aina luokassa opettajan valvonnassa. Läskisoosissa oli pieniä ihraisia sianlihapaloja, joissa oli sianlihaa ja paljon valkoista ihraa.
En vaan voinut syödä sitä. Opettaja näki, etten koskenut lautasellani olevaan ruokaan ja otti lautaseni kateederille (luojan edessä korokkeella oli vanhan mallinen opettajan pöytä) ja söi siellä lautaseni tyhjäksi ja toi sen takaisin minulle. Hän halusi näyttää mallia, että kaikkea ruokaa on syötävä.
Tuli seuraava läskisoosi päivä. En pystynyt syömään. Opettaja otti taas lautaseni luokan eteen ja söi sen tyhjäksi.
Sitten hän ymmärsi, että en vaan pysty. Olisin muuten syönyt.
Siinäpä olisi mallia nykyisille opettajille.
Kaalilaatikkoa. Joskus Ala-asteella olen maistanut kun kouluruokailussa oli pakko maistaa. Mutta koskaan en ole syönyt kokonaista annosta.
Yleensä ihmiset jotka ajattelee sienien olevan pahanmakuisia limaisen tuntuisia suussa ovat syöneet vain huonosti valmistettuja sieniruokia. Minkä tahansa raaka-aineen voi pilata.