Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi juo itsensä humalaan? Entä sinä?

Vierailija
12.04.2026 |

Onko lapsia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo itsensä humalaan kerran vuodessa. Minä neljä kertaa vuodessa. Lapsi on jo aikuinen ja asuu omillaan.

Vierailija
22/27 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka viikonloppu pe-su ja kaikki pyhät ja lomat. Itse juon harvemmin jo ihan siitä syystä, että viikonloppuisin olen usein töissä eikä arkivapailla ole sellaista fiilistä. On toki myös sellaisiakin viikonloppuja jolloin olen vapaalla enkä silti ota alkoa, koska on muuta mielekästä tekemistä.

Lapset aikuisia. 

Eikö sua häiritse, että mies juo kaikkina vapaapäivinään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin juomisen jo nelikymppisenä kun en saanut nukuttua, vaikka olisin juonut vain pari. Mies on vähentänyt. Taisi säikähtää saatuaan verenpainelääkityksen. Nyt viikon mökkilomalla joi 2-4 annosta päivässä.

Vierailija
24/27 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin juomisen jo nelikymppisenä kun en saanut nukuttua, vaikka olisin juonut vain pari. Mies on vähentänyt. Taisi säikähtää saatuaan verenpainelääkityksen. Nyt viikon mökkilomalla joi 2-4 annosta päivässä.

Ja lapset jo aikuisia.

Vierailija
25/27 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei juo alkoholia (urheilijatausta). Minä juon silloin tällöin muutaman lasin viiniä, mitään kaatokännejä en juo.

Vierailija
26/27 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Mieheni ei ole heikko pelkuri.

Kohtuudella ja tosi harvoin kumpikaan jui alkoholia.

Vierailija
27/27 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapujuhlissa kerran vuodessa snapsista saattaa tulla hyvin kevyt hiprakka hetkeksi.

Humalassa? Minä vuonna 1979 ja mies joskus 90-luvun alussa.

Ruuan kanssa otetaan lasillinen viiniä joskus, kesähelteellä ehkä gt tai Hugo kerran pari vuodessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi