Lentojen ostaminen syksylle
Viikolla uutisoitiin, että lentopolttoainetta ei riittäisi enää moneksi viikoksi Euroopan kentillä, jos Hormuzinsalmea ei saada auki.
Kannattaako ostaa lentoja syksylle vielä tässä kohtaa, vai odotella mitä tämän asian kanssa käy? Neuvottelut ei ainakaan ole edistynyt salmen avaamiseksi.
Kommentit (33)
No ei sulla mikään kiire ole NYT ostaa syksylle lentolippuja.
Vierailija kirjoitti:
No ei sulla mikään kiire ole NYT ostaa syksylle lentolippuja.
Kyllä on, kun hinnat nousee.
Kai ne sitten korvataan jos ei lentoa olisikaan
Vierailija kirjoitti:
Finnair on kuuluisa siitä, että vedättää korvausten maksamista asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Saat tölkin mustikkamehua hyvitykseksi.
Oli jo tarkat suunnitelmat, kunnes alkoi epäilyttää. Jos lennot peruuntuu, niin ilmeisesti omatoimimatkailijat eivät saa rahoja takaisin majoituksesta?
Ottaisin jonkun matkapaketin itse. Tai sitten vielä katsoisi kevään ajan mitä tapahtuu
Nimenomaan nyt kannattaa ostaa. Hinnat nousee. Jos lento perutaan niin rahat saa takas.
Minä ostin just lennot Kreetalle elo-syyskuu. Halvalla sain, meno-paluu 280 €
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin 80 € lennot Kroatiaan.
Et ostanut, noin halpoja lentoja ei ole.
Just katsoin ens talvelle lentoja, nyt sais tosi halvalla Aasiaan, jos lähtökaupunki ei ole Helsinki. Mutten uskalla vielä ostaa, Qatar Airlinesilla on pomppu Dohassa ja lentoja sinne on peruttu vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Just katsoin ens talvelle lentoja, nyt sais tosi halvalla Aasiaan, jos lähtökaupunki ei ole Helsinki. Mutten uskalla vielä ostaa, Qatar Airlinesilla on pomppu Dohassa ja lentoja sinne on peruttu vaikka kuinka paljon.
No sinne en ottaisi tässä tilanteessa lentoa missään tapauksessa
Jos otan lennot erikseen ja majoituksen erikseen, niin mitä tapahtuu siinä kohtaa jos lento perutaan, enkä pääse majoitukseen? Sitä ei varmaan korvata, vaikka lennot korvattaisiin?
Olen itse katsonut lentoja ja olisi pitänyt ostaa ne jo pari viikkoa sitten. Lennot on noussut monta sataa euroa tällä välin
Ainakin jossakin uutisessa sanottiin, että keväälle ja kesälle voi ihan huoletta ostaa lentoja
Tällainen uutisotsikko löytyi
Lentokaaos uhkaa Eurooppaa
Hormuzinsalmen tukos voi aiheuttaa lähiviikkoina lentopolttoainepulan Euroopassa.
Ota oma jerrykannu mukaan.