Siis ei hitto. Laitoin deittisovellukseen yhden salikuvan ja naisten kiinnostus "räjähti"
En aidosti edes käy kuntosaleilla, sillä en pidä niistä. Tämän kuvan otin kaverini taloyhtiön salilta (heillä sattuu sellainen taloyhtiössä olemaan). Ihan vain peilin kautta kuvasin. Otin mahdollisimman hyvän ryhdin ja taustalla näkyi kuntosalilaitteita ja painoja. Tämän yhden kuvan laitoin deittisovellukseen muiden kuvien jatkeeksi, niin noin kuudessa viikossa vaiset ovat osoittaneet moninkertaisen määrän kiinnostusta verrattuna aikaisempaan puoleen vuoteen. En toki edellenkään supersuosittu ole niihin aidoti suosittuihin miehiin verrattuna, mutta ero vanhaan on silti valtava.
Minusta tämä on jotenkin hiton huvittavaa ja jopa surullista. Ihan sama ihminen olen ilman sitä salikuvaa kuin sitä ennenkin, ja sama kroppa ja samat elopainomäärät on muissakin kuvissa. Kyllä olen kieltämättä miettinyt, että tämäkö minun ihmisarvon ja markkina-arvon määrää, vaikka aina puhutaan tärkeämpänä niistä muista ominaisuuksista. Ymmärtäisin jos olisin kuvan yhteydessä edes kusettanut ja samalla muokannut siinä itseäni paremman näköiseksi, mutta ihan ilman muokkauksia meni. Onko tämä homma oikeasti näin pinnallista?
Kommentit (39)
Siis ihmettelet sitä, että laitoit kuvan missä kroppasi kunto näkyy, ja se herätti kiinnostusta?
Naiset miettii samaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Pankissa taitaa muuten olla muitakin titteleitä kun "pankkineiti" . Sitähän voi olla vaikka rahastosalkun hoitaja.
Pankkineidit kuopattiin 1950-luvulla, mutta ap elää siellä, joten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö miehenä oikeasti.. Sama se on meillä naisilla. Jostain syystä kun lisäsin mun ammatin profiiliin niin miesten kiinnostus kasvoi. Nekin matchit jotka ei aikasemmin jutelleet mitään, niin yhtäkkiä tuleekin viestiä: "Ai oot pankissa töissä?"
En tajunnut et miehetki on noin naisen statuksen perään.
Ai sä käyt töissä? Enpä olisi ensinäkemältä
uskonut
Suurin osa naisista käy. Varmaan tosi hämmentävää mt-ongelmaisen incelin mielestä, joka haaskaa päivänsä Tinderissä ja miescauvspistefissä
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö miehenä oikeasti.. Sama se on meillä naisilla. Jostain syystä kun lisäsin mun ammatin profiiliin niin miesten kiinnostus kasvoi. Nekin matchit jotka ei aikasemmin jutelleet mitään, niin yhtäkkiä tuleekin viestiä: "Ai oot pankissa töissä?"
Miehet kyllä tykkää kampaajista, eikä pankkiireista.
Pakko korjata väärinkäsityksesi.
.. ja naiset tykkää lääkäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmettelet sitä, että laitoit kuvan missä kroppasi kunto näkyy, ja se herätti kiinnostusta?
Lähinnä ihmettelin sitä, että pelkkä kuvan tausta vaikutti kiinnostukseen. Samanlaisia t-paita päällä kuvia siellä on minusta muitakin eri ympäristöstä. Lisäksi olen todellisuudessa aika rapakuntoinen. Suht leveäharteinen olen, mutta ei minulla siihen olemukseen merkittävää lihasmassaa mahdu ja liikunta on nykypäivänä vähäistä kun työ vie mehut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika köyhää on, jos pitää salilla käymistä statuksena :D
Salilka käyvät pitää huolta kehostaan. Heitä on max. 10% miehistä. Loput keskivartalolihasta kaljalla kasvattaneita ja tekoniveljonossa.
Lähinnä kuluttavat nivelensä paskaksi siellä painojen kanssa naama irvessä rehkiessä. Tuohan nyt ei todellakaan ole mitään kehosta huoltapitämistä. Moni muu asia esim liikkumisen suhteen voi sitä ollakin.
Lihaskuntotreeni ei ole yhtä kuin voimanosto. Mutta päde sinä sillä vähällä mitä olet saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ihmettelin sitä, että pelkkä kuvan tausta vaikutti kiinnostukseen. Samanlaisia t-paita päällä kuvia siellä on minusta muitakin eri ympäristöstä. Lisäksi olen todellisuudessa aika rapakuntoinen. Suht leveäharteinen olen, mutta ei minulla siihen olemukseen merkittävää lihasmassaa mahdu ja liikunta on nykypäivänä vähäistä kun työ vie mehut.
Ap
Siinä tapauksessa voi olla, että yksistään se on positiivista, että näyttää yleensä olevan jokin harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on lääkäreitä, miehet kamoaajia. Tulkaa onnellisiksi yhdessä, homopojut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et sinä ole töissä Teemu, eikä sussa mehua ole vaan läskiä ja kusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siinä tapauksessa voi olla, että yksistään se on positiivista, että näyttää yleensä olevan jokin harrastus.
No meinaatko, että liikunta on ainoa harrastus, että ap ei voisi harrastaa muita asioita?
Ehkä vaan näytit yksinkertaisesti hyvältä siinä kuvassa? Paremmalta kuin muissa kuvissa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No meinaatko, että liikunta on ainoa harrastus, että ap ei voisi harrastaa muita asioita?
Mistäs minä tiedän, että mitä ilmoituksessa luki harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin.. en ole pankissa töissä. Muutin ammattini tohon esimerkkiin.
Sanotaanko sitten vaikka lentoemäntä.
Se on kiva kertoa kavereille et deittailee lentoemäntää.
Ja ei, en ole sekään mut ehkå nyt ymmärrät mun pointin että miehet on pinnallisia.
En sanosii pinnallista, jos kerran ulkonäkösi on sama kuin edellisissä kuvissa. Naisilla on ehkä ollut kumppanina liikkumaton ihminen tai vaikka laspuuden perheessä, eivätkä halua mitään sellaista elämäänsä. Salikuva indikoi, vaikkakin valheellisesti, että eläisit terveelisemmin.
Kasa ihraa taloyhtiön kellarissa. Minna ja Jaana 50v kiinnostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nykyään niin iso juttu olla pankkineiti?
En ole pankissa töissä. Ammatti muutettu tohon.
Ok eli miehelle ei kelpaisi köyhä ja työtön nainen. Kukas se onkaan naisen lompakon perässä. Siksi miehet täällä huutelee kaikki päivät naisia lompakkoloisiksi, koska se on miehen oma ajatusmaailma. Miehelle itselleen toisen rahat on tärkeää ja luulette et naisillekin on.
Köyhimmät naiset ja hyvätuloisimmat miehet päätyvät parisuhteeseen tilastollisesti. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.
Äläpä jauha peetä. Kaikki mun tuntemat naiset tienaa ja niillä on mies. Näitä on paljon. En tiedä yhtään naista joka olis työtön ja rikkaan miehen kanssa.
Ei kovin fiksua sinulta yrittää väitellä tilastoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kasa ihraa taloyhtiön kellarissa. Minna ja Jaana 50v kiinnostui.
Samalla kun Netta 22v myy persettään, kun ei sosiaalituet riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nykyään niin iso juttu olla pankkineiti?
En ole pankissa töissä. Ammatti muutettu tohon.
Ok eli miehelle ei kelpaisi köyhä ja työtön nainen. Kukas se onkaan naisen lompakon perässä. Siksi miehet täällä huutelee kaikki päivät naisia lompakkoloisiksi, koska se on miehen oma ajatusmaailma. Miehelle itselleen toisen rahat on tärkeää ja luulette et naisillekin on.
Köyhimmät naiset ja hyvätuloisimmat miehet päätyvät parisuhteeseen tilastollisesti. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.
Tai hyvätuloisen miehen nainen jää kotiin lapsia hoitamaan, tulot putoavat ja nainen on kusessa?
Kuule, sulla ei ole pienintäkään vaaraa joutua parisuhteeseen ainakaan naisen kanssa.
Eikä saada tilastotieteestä palkintoa.
"Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset"
Eikä minulla heteronaisena varmastikaan ole "vaaraa joutua parisuhteeseen ainakaan naisen kanssa".
Lähinnä kuluttavat nivelensä paskaksi siellä painojen kanssa naama irvessä rehkiessä. Tuohan nyt ei todellakaan ole mitään kehosta huoltapitämistä. Moni muu asia esim liikkumisen suhteen voi sitä ollakin.