Onko mielestäsi tyylikästä pukeutua juhliin mahan paljastavaan asuun?
Tuli somessa vastaan Radiogaalan asuja ja totesin, että melko tyylitöntä. Essi Unkurilla oli päällään asu, joka jätti koko vatsan paljaaksi. Eiköhön kansa ilman tuotakin tiennyt, että hän on raskaana.....
Kommentit (39)
Enpä tiedä typerämpää kuin pahoittaa mielensä jonkun tuntemattoman ihmisen iltapuvusta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä typerämpää kuin pahoittaa mielensä jonkun tuntemattoman ihmisen iltapuvusta.
Kukaan ei ole pahoittanut mieltään iltapuvusta. Miksi sinä pahoitat mielesi siitä, että iltapuvusta keskustellaan keskustelupalstalla?
Kylläpä on taas mielensäpahoittajat liikenteessä, kun jonkun julkkiksen gaalapuku menee ihon alle. Mitäpä jos hankkisitte ihan oikeita ongelmia.
Olisko Minna Kuukka vastaavassa asussa ollut myös upea ja rohkea?
Vierailija kirjoitti:
Mikka Kuukkakin pukeutuu aivan kuten itse haluaa. Ei hän siihen tarvitse sinun hyväksyntääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikka Kuukkakin pukeutuu aivan kuten itse haluaa. Ei hän siihen tarvitse sinun hyväksyntääsi.
Tiedän. Mutta olisiko hän vastaavassa asussa sinun mielestäsi upea ja rohkea? Uskallasko vastata kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrmäävän rumaa olla maha paljaana. Raskausvatsa sinällään on kyllä kaunis, mutta oikein vaatetettuna.
Muutama tyrkky julkkis ei sitä vaan tajua.
Eikös se ollut just tuo Unkuri, jolla oli ihan pakkomielle päästä missiksi. Yritti monta kertaa ja otti satoja kävelytunteja sen eteen. Lisäksi äiti ja isä kannustivat kovasti. Lopulta onnistui. Nyt pällistelee julkisilla paikoilla maha paljaana. Kaikenlaista...😂
V*tuttaako, kun Essi on kaunis ja sinä et? Kateus haisee kommentissasi. Mahan paljastelusta en myöskään piittaa, mutta jos joku haluaa missiksi, niin onko se sinulta pois? Essi on yksi kauneimpia ja mieliin jäävimpiä Miss Suomi -voittajia kautta aikojen. Ei ole mikään tusinanaama.
Essi Unkurilla ja Karoliina Tuomisella oli illan upeimmat iltapuvut. Näyttävä asu oli myös Veronica Verholla. Jostain syystä aina näiden nuorten näyttävien naisten asut menevät joillakin ihmisillä pahasti tunteisiin. Se heille sallittakoon, jos siitä tulee heille parempi ja ylevämpi mieli.
Onhan se ihan komia näky kun 40+ mies näyttää karvaista kaljamahaansa
Vierailija kirjoitti:
Raskaus on maailman luonnollisin asia. Jotenkin lapsekasta hieroa tuolla tavalla kaikkien naamaan mahaansa.
Kaivettiin mieheni kanssa kuva minun raskausmahastani, joka oli tuon kokoinen 8 :lla kuulla. Lapsi oli kutenkin synyessään 54 cm 3500 g.
Saakohan Essi kolmoset.😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrmäävän rumaa olla maha paljaana. Raskausvatsa sinällään on kyllä kaunis, mutta oikein vaatetettuna.
Eikös se ollut just tuo Unkuri, jolla oli ihan pakkomielle päästä missiksi. Yritti monta kertaa ja otti satoja kävelytunteja sen eteen. Lisäksi äiti ja isä kannustivat kovasti. Lopulta onnistui. Nyt pällistelee julkisilla paikoilla maha paljaana. Kaikenlaista...😂
V*tuttaako, kun Essi on kaunis ja sinä et? Kateus haisee kommentissasi. Mahan paljastelusta en myöskään piittaa, mutta jos joku haluaa missiksi, niin onko se sinulta pois? Essi on yksi kauneimpia ja mieliin jäävimpiä Miss Suomi -voittajia kautta aikojen. Ei ole mikään tusinanaama.
Hah, tuo kateus-kortti on jo täysin kulunut ja kulahtanut. Jos joku ei tykkää jostakin, niin ihminen ei sitten tykkää. Miksi ihmeessä sinäkin siellä iniset, että joku on kateellinen tälle Essille? Itsekin tiedän muutaman paljon häntä kauniimpia ja myös mukavia naisia enkä ole heille lainkaan kateellinen.
Jep, tuota kateuskorttia minäkin ihmettelen. Jokainenhan voi paljastella mahansa missä haluaa jos haluaa. Harva kauniskaan ihminen haluaa esitellä itseään joka asiassa julkisuudessa, ellei ole "julkkis". Suuri osa ihmisistä ei missään tapauksessa halua julkkikseksi.
Minut olisi väkisin yritetty nuorena saada julkkikseksi. Pari mallikeikkaa tein ja tajusin, että ei ole itnrovertillä haluja itseää tyrkyttää, enkä kadu yhtään.
Semmoinen humble brag tälle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, tuo kateus-kortti on jo täysin kulunut ja kulahtanut. Jos joku ei tykkää jostakin, niin ihminen ei sitten tykkää. Miksi ihmeessä sinäkin siellä iniset, että joku on kateellinen tälle Essille? Itsekin tiedän muutaman paljon häntä kauniimpia ja myös mukavia naisia enkä ole heille lainkaan kateellinen.
Seli seli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tällä alustalla möyhäävä raskausfetissirunkkari.
Hei, mitä muiden vaatteet ja vatsat sulle tai kellekään kuuluvat? Hanki elämä, misogyyni.
Eihän ne mahat kuuluu, ne NÄKYY. Joillakin jopa alasti. Minulla oli kauniita äitiysmekkoja.
T. Äippä krt 3
Sinä olet tosi vanhanaikainen kun olet niitä mekkojasi käyttänyt. Et ymmärtänyt että paljas maha ja pylly ovat nyt muotia juhlissakin. Moni jättää tissit esille niin että nännitkin näkyvät.
Se, että joku on muotia tällä hetkellä, ei tee siitä tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa todistaa, että harrastavat muutakin kuin anaalia-ainakin kerran :)
Mie oon saanu kolme kertaa ku kerran 3 lasta. Mut mahhaa en paljastellu kertaakaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä iso määrä paljasta ihoa on vähän ällöä väärässä paikassa. Rannalla, mökillä, lomilla tms ok. Mutta mies ilman paitaa kaupassa on ällöä. Samoin jos naisella vain biksujen yläosa ja shortsit ja hame. Sanna Marinilla oli eduskunnassa kerran paita, jossa ei ollut toisella puolella olkapäällä ollenkaan kangasta ja mua harmitti kun se näytti niin tyhmältä vaatteelta fiksun ja kauniin ihmisen päällä.
miten niin fiksun? sehän oli sannan päällä.
Sai innoituksensa Tytti Junnalta.
Kuvitelkaa Radiogaalassa kun Minna Kuukka olisi ollut mahan paljastavassa asussa. Todellinen näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä iso määrä paljasta ihoa on vähän ällöä väärässä paikassa. Rannalla, mökillä, lomilla tms ok. Mutta mies ilman paitaa kaupassa on ällöä. Samoin jos naisella vain biksujen yläosa ja shortsit ja hame. Sanna Marinilla oli eduskunnassa kerran paita, jossa ei ollut toisella puolella olkapäällä ollenkaan kangasta ja mua harmitti kun se näytti niin tyhmältä vaatteelta fiksun ja kauniin ihmisen päällä.
No Mariinihan liihotteli pelkässä paidassa ja sukkapöksyissä ympäri Euroopan kokouksia ja sama asu Loirin hautajaisissa. Että semmosta fiksua pukeutumista hänellä.🤣
Hahaha, että Mutkusanna on jo levinnyt tännekin 🤣 jopa suomalaisten pukeutuminen on hänen vikansa!
Kuivaa sinä kyyneleesi ja pukeudu aivan kuten itse haluat. Niin tekee myös upea Essikin.