Meille palstahulluillekin on tilausta
Kommentit (25)
Meille p-h:lle viimeinen silaus :) - Teen nyt sulle tarjouksen, mistä et voi kieltäytyä: tirsk
prr prr patapim
prr prr patapim
chimpanzini bananini
tung tung tung sahur
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on parasta brainrottia
Tralalaa trololoo
🐖 sinun koko elämä.
Jaahas...Se taitaa olla sitten Ammattivalittajan eli Valiksen jankutuksia tämäkin. Toisessa aloituksessa ihmettelee, kuinka ihmisiä jaksaa kiinnostaa pelkän peruskoulun käyneen elämä. Eli kuvittelee, että joitakin ihan oikeasti kiinnostaisi nämä hänen jankkauksensa (*sillä perusteella, että jotkut sille joskus jotain vastaavatkin...). Yleensä jopa vastailee, mutta nyt ei. Silti taatusti lukee ja seuraa, mitä sille on vastattu ja kyselty. Huomiota se on huonokin huomio😆 Elää nimittäin siitä huomiosta.
Mun mielestä kaikki aloitukset ei ole Valiksen (tämän huomioh*orauksen maailmanmestarin) ketjuja, mutta mä tunnistan kyllä ne, jotka ovat. Kuten tämä. - Eri.
No ei tietenkään kaikki ole Valiksen, vaikka joku väittää että joku luulee kaikkien olevan. Mutta kuten 9 ja muutkin sen tietävät, niin kyllä ne yleensä tunnistaa. Taisi tuo 8 olla itse kyseinen valittaja, joka yrittää puolustella itseään ( tai sitten ei).
Mikä palstahullu sinä ap sitten olet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa?
Saatte arvailla kuka palstahullu olen.😂
Voisit perustaa palstahulluille oman järjestön ja anoa sille tukea. Tuella voisitte matkustaa Pietariin, palstahullujen Mekkaan ja tutustua trollaamiseen kokopäivätyönä. Järjestön päällikkönä voisit maksaa itsellesi täyttä tj palkkaa ja ostaa järjestön piikkiin kaikki viimeiset palstahulluilun huippuvälineet. Ilmaiset apulaiset pönttöilevät ympärilläsi kerhotiluksilla ja kaikilla on kivaa.
Ei tartte arvailla niiden, jotka tietävät tämän paremmin kuin hyvin. Hassua, kun se ilmeisesti vieläkin kuvittelee, ettei kukaan sitä tunnista. "Hupinsa" kullakin.
Joku joukkopsykoosi osalla palstaa taitaa vallita. T.sivustaseuraaja
Eiköhän Valiksen fanikerho tee matkan Aruballe.
Eiköhän tämä oo joku niistä kymmenestä pupasta
Vappu lähenee, onko mörskässä taas bileet? Karaokea ja juustonaksuja!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tralalaa trololoo
🐖 sinun koko elämä.
Söpöjä possuja
Ja ajattele, jos siitä maksettaisiin! Saisit loputtomattomasta huomionhaustasi rahaa. Siinä olis kyllä niin unelmatyö Valikselle, että!
Tralalaa trololoo