Kyllä yksittäinen konduktööri voi pilata monta asiaa.
Tampereella tänään juuri nyt. Kuulutetaan junaa, ostan nopeasti lipun, koska lippuhan pitää olla ennen kuin menen junaan.
Ostan sen junan lipun mihin kuvittelen meneväni. Se lähteekin tunnin kuluttua. Tuosta pääsisi toisella junalla . Puoli tuntia aikaisemmin. Pyydän konduktöörilta jos voisin tulla siihen tämä lippu. Voin toki maksaa sen pienen erotuksen ,jos mahdollista. Ei käy !! minä olen tämän junan konduktööri. Minä en sinua junaan ota. Täydellinen inhimillisyyden rappeuma oli tuolla tyypillä tuossa kohtaa. Selityksenä oli, että sitten kaikki alkaisivat tehdä näin. Ja menee systeemit sekaisin.. 😂😂
Apua apua apua apua!!!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olet doku ja itse sähläsit.
Onneks teitä täydellisyyksiä täällä on niin paljon lausumassa kylmiä viisaita! 😘😘
Mun suosikki on tää
Minulle taas erittäin ystävällinen konduktööri myi junassa lipun, kun eh ehtinyt/osannut ostaa lippua Tampereelle Pasilan asemalta.
Vierailija kirjoitti:
Eoäihän va_jakki ap:lla ollut edes istumapaikkaa kyseiseen junaan ja istumapaikka on pakollinen.
Otapa selvää ennenkuin huutelet! 😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas erittäin ystävällinen konduktööri myi junassa lipun, kun eh ehtinyt/osannut ostaa lippua Tampereelle Pasilan asemalta.
Niinpä. Heitäkin on. Inhimillisiä.
Tuo Tampereella ollut olisi pistänyt rikemaksun.
Perustelu oli, ettei kaikki ala tehdä niin kuin sinä -loska systeemi menee sekaisin!!!
Eoäihän va_jakki ap:lla ollut edes istumapaikkaa kyseiseen junaan ja istumapaikka on pakollinen.