Akateemisten pino. Mikä koulutus, mitkä bruttotulot?
Itse olen kauppatieteilijä Tampereelta ja tulot 52 000.
Kommentit (54)
Ihan ok tutkinto varmasti, mutta ei tosiaan akateeminen sellainen.
Itse KTM, nyt vuosia kotona lasten kanssa ja siksi pudonnut palkkakuoppaan eli äippälomalle jäädessä vuositulot n. 40 000 euroa. Kunhan aikanaan palaan toivon suht pian pääseväni lähemmäksi 50 000 euron tasoa.
23000 e/vuosi, kun jätin ylimääräisiä töitä pois ja jättäydyin osa-aikaiseksi. Viime vuonna sain 62 000e täydestä työajasta.
Olen siis aika " pohjat" tässä pinossa.
ja kiinnostaisi myös paljonko on työaika, varsinkin parhaiten tienaavilla? Minun tuloni ovat siis valtion työajalla 7h15min päivä, virka-aikaan. Itse olen paikkani ja palkkatasoni valinnut näin, koska pidän työtehtävistäni ja siitä että jää myös vapaa-aikaa.
--- eli nro 11- lohtua on tulossa...lehtoraatti kannattaa...
DI, vuositulot 44 000 ja lisää pitäis saada, vaan naiselle
se ei ole nii yksinkertaista, kun noi miespuoliset pomot ei ymmärrä et joskus on niitä lapsiakin tehtävä ja hoidettava, sillä verukkeella voi sitten
olla antamatta palkankorotusta vaikka tulee lisää töitä ( ja tasa-arvolain voi vetää..eihän se oikeesti toimi)
Olin viime vuonna 2kk työttömänä ja loppuvuoden olin osa-aikaisena.
Vierailija:
putkimies tienaa enemmän ku te
Ja mistäköhän se johtuu? SIITÄ, ETTÄ PUTKIMIEHET, SÄHKÖMIEHET YMS. KUSETTAVAT LASKUTUKSESSA, MINKÄ KERKEÄVÄT!! Meillä kävi sähkömies laittamassa kiukaan paikoilleen. Kesti yhden tunnin ja yritti laskuttaa kahdesta tunnista. Kyllähän akateemisetkin voisivat kätevästi tuplata ansionsa, jos yrittäisivät vedättää asiakkaitaan. Vaan kun siellä yliopistossa taidettiin opettaa sellaista, mitä ei amiksessa opetettu: MORAALIA.
Mutta tässä kysyttiin akateemisten tuloja. Ja tradenomi ei ole akateeminen, vaikka mitä yrittäisivät siellä kauppiksessa väittää. Perusta oma pino amkkilaisille.
Vierailija:
Mutta tässä kysyttiin akateemisten tuloja. Ja tradenomi ei ole akateeminen, vaikka mitä yrittäisivät siellä kauppiksessa väittää. Perusta oma pino amkkilaisille.
Ei sen puoleen on mulla ihan kiva työ ja ok palkkakin, vaikka olenkin vain tradenomi.
En ymmärrä tuota nöyristelyasennetta.
Kaikkihan tietää, että tradenomi keskipalkka on jossain 2500 ¿:n tienoilla...
Vierailija:
Vierailija:
Mutta tässä kysyttiin akateemisten tuloja. Ja tradenomi ei ole akateeminen, vaikka mitä yrittäisivät siellä kauppiksessa väittää. Perusta oma pino amkkilaisille.Ei sen puoleen on mulla ihan kiva työ ja ok palkkakin, vaikka olenkin vain tradenomi.
Mahtavien akateemisten ketjussa.
tutkija, brutto hieman yli 4000e kk +sivutulot
Vierailija:
Kaikkihan tietää, että tradenomi keskipalkka on jossain 2500 ¿:n tienoilla...
Ja nehän ne pitää itsestään suurinta ääntä, jotka eniten tienaa.
noin 3200 ¿ / kk. En päivystä, työaika 38 h 15 min / vko.
Valitettavasti se vaan tuntuu olevan niin että yliopistojen ikiopiskelijat leimautuvat laiskoiksi ja vaativat työt saavat ne jotka osaavat, eli tradenomit.
viime vuonna n. 37 000 ekeä.