Miksei poliisi hätyytä Masalan pultsareita S-marketin takaa?
Missään muualla en ole nähnyt tällaista S-marketin pihalla että vuodesta toiseen päihderemmi hallitsee kaupan takana olevia penkkejä. Miksi ei voi mennä vaikka metsään juomaan niitä juomiaan, miksi pitää viedä istumapaikat iäkkäiltä, raskaanaolevilta, lapsilta? Ja mölistä ja heitellä piikkejä takana olevaan pensaaseen?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIssä on Masala?
Masala (ruotsiksi Masaby) on kylä joka sijaitsee Kirkkonummen kunnan itä-osassa.
Siellä asuu ehkäpä suomen kivoimpia ihmisiä.
Kivoja ihmisiä ja sitten Purra.
Purra ei asu Masalassa.
Vierailija kirjoitti:
Muutin Masalaan, koska olen persu ja fanitan Purraa. Olen työtön alkoholisti, joten vietän päiväni Masalan S-marketin penkeillä juoden kuparikaljaa.
Kiva että fanitat häntä, mutta valitettavasti hän ei asu Masalan kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIssä on Masala?
Kaukana, liian kaukana jotta tulisi ikinä käytyä
Kaukana kaikesta pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen S-market on yksi maailman kivoimpia kauppoja asioida myyjineen, vartioineen ja -- ennen kaikkea ympäristöltään.
Taitaa olla Masalan ainoa kauppa joka on laitattanut ympäristönsä viihtyisäksi: useita penkkejä ja istutuksia. Unohtamatta tilavia parkkialueita.
Muiden kauppojen pihalla taitaa olla korkeintaan joku roskienlajittelukeskus tai joku iso roskis.
Masalan S.market on kiva kauppa! Mutta niin on muutkin kaupat kuten K-marketit - Masalassa asiakkaiden palvelu on oikeasti legendaarista. Jokainen nauttikoon auringosta ja penkeistä.
Maailman kivoimpia kauppoja? Tarkoitat varmaan kivoimpia missä sinä olet käynyt. Et ole varmasti käynyt edes lähellekään 1% Suomen kaupoista
Ap mene itse metsään🤨Jokaisella on oikeus istua yleisellä penkillä, jos ei sylje päällesi, älä sinäkään sylje heidän päälleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin Masalaan, koska olen persu ja fanitan Purraa. Olen työtön alkoholisti, joten vietän päiväni Masalan S-marketin penkeillä juoden kuparikaljaa.
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
Okei. Koet pärjätä. Kesä ja kukkaset koittaa kaikille.
Perussuomalaisten ydinkannattajia 😂
Vierailija kirjoitti:
Ap mene itse metsään🤨Jokaisella on oikeus istua yleisellä penkillä, jos ei sylje päällesi, älä sinäkään sylje heidän päälleen!
Kyllä penkit ovat aivan kaikkia varten.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten ydinkannattajia 😂
Ihan kaikki ydinkannattajat mahtuu kun sovussa eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen S-market on yksi maailman kivoimpia kauppoja asioida myyjineen, vartioineen ja -- ennen kaikkea ympäristöltään.
Taitaa olla Masalan ainoa kauppa joka on laitattanut ympäristönsä viihtyisäksi: useita penkkejä ja istutuksia. Unohtamatta tilavia parkkialueita.
Muiden kauppojen pihalla taitaa olla korkeintaan joku roskienlajittelukeskus tai joku iso roskis.
Masalan S.market on kiva kauppa! Mutta niin on muutkin kaupat kuten K-marketit - Masalassa asiakkaiden palvelu on oikeasti legendaarista. Jokainen nauttikoon auringosta ja penkeistä.
Maailman kivoimpia kauppoja? Tarkoitat varmaan kivoimpia missä sinä olet käynyt. Et ole varmasti käynyt edes lähellekään 1% Suomen kaupoista
En ole vielä ehtinyt. Varmaan toki muualtakin löytyy hyviä kauppoja. Masalan kauppoihin olen hyvin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIssä on Masala?
Intiassa tai siellä päin
Masalan rajat on laajat....Nepaliin saakka ulottuu. Kaikki tiet katos vievät Masalaan.
Miksi niitä pitäisi hätyyttää? Ei ongelma katoa minnekään, siirtyvät hetkeksi jonnekin muualle ja palaavat sitten takaisin.
Kaikki pulsut ja nistit vois kaasuttaa pois. Elämä olisi muille mukavampaa. EI mulla muuta.
Antakaa ihmisten elää masalassa rauhassa, Aivan kaikenlaisten ihmisten.
Hyvä, että kauppa on kiva, kun kirkko taas on helvetin ruma!
Mitä ne niitä häätäisivät. Pari tuhatta maahmua ja vihervassujen käyttöhuoneet vielä sinne niin alkaa olla Masalakin rikastettu viimosen päälle.
Kivoja ihmisiä ja sitten Purra.