Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykkä ja Sami Saikkonen

Vierailija
11.04.2026 |

Mitä mieltä tästä uutuusparista? 

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onhan ne melkein samoja ikiä. Sami on vaihtanut nuoremmasta vanhempaan. Varmaan toimii paremmin. 

Onko 49 ja 59 sama ikä? Mun laskutaidolla tuossa on 10 vuotta välissä.

Samin exä taisi olla kolmikymppinen. 

Samil tosiaan oli ennen kolmikymppinen. Nyt 5-kymppinen. Mietin vaan, miten pidemmän päälle vanhan miehen ja vaihdevuotisrn Karitan juttu sujuu. On muutenkin niin kireä, teennäinen ja tiukkapipoinen.

Tosta tulee pidemmän päälle hoivasuhde. Sami 60 v kieppeillä ja Karita 50 kohta. 

Rakkauden kanssa ei tuossa ole mitään tekemistä. 

Ja eihän nuo todistetusti osaa rakastaa kun suhteet ei pysyneet aiemminkaan kasassa.

Joku ikisinkkuko siinä kirjoittaa.. vähän niin kuin "sivusta seurannut".

Hoivasuhde tulee kaikista suhteista ennenpitkää, jos yhteiselämää eletään.

Ja kuka se kenenkään toisten rakkauksista tietää, omia oletuksia tuokin. Enkä lähtisi povailemaan kenenkään rakastamisen taitoja tai suhteiden kestävyyttä. Nykyaikana ollaan se mitä ollaan ja se on elämää. Pitäisikö keskittyä oman elämän parantamiseen itse kunkin. 

Onnelliset he, jotka toisensa löytävät. Olen itse hieman kade, koska toistakymmentä vuotta mennyt ilman ketään.

Vierailija
162/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri Tykällä ilmeisesti bipolaarihäiriö. Jokainen bipon kanssa elänyt ansaitsisi mitalin. Onnea uudelle suhteelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kuinka aikuiset täällä kirjoittelee kuin pikkulapset. Haukutaan ulkonäköä ja ties mitä.

Minkälainen kasvatus teillä oikeen on ollut? Eikö teitä yhtäään hävetä?

Vierailija
164/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami täyttää 2 marraskuuta jo 60. Pappaikä. Ja Karita syyskuussa 50. Googlesta löytyi tiedot. Sami on tanssija koreografi.

Karitan koulutus?

Karita Tykkä on kouluttautunut monipuolisesti hyvinvoinnin ja valmennuksen alueille. Hän on valmistunut muun muassa holistiseksi hyvinvointivalmentajaksi (Health Coach), elämäntaidon valmentajaksi (Life Coach) ja opiskellut positiivista psykologiaa. Tykkä hyödyntää koulutustaan yrittäjänä, puhujana ja luennoitsijana.

Vähän tuollainen self-made tyyppi ilmeisesti.

Mun mielestä ihan huuhaata, mutta ilmeisesti tilaajia on, niin mikäs siinä

Vierailija
165/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin säilyneitä ikäisikseen. Lopettakaa pahanpuhumiset, ette ehkä edes elä noin vanhoiksi 

Vierailija
166/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ukkohan loukkaantui pahoin,kun pienkone tippu alas. Olisko vuosi kaksi sitten. 

Lentäjäksi ei pitäisi enää vanhana ryhtyä kenenkään.

Saikkonen oli pitämässä lentotuntia, kun kone putosi. Lento-oppilas kuoli.

Vierailija
167/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän hyvin yhteen sopiva pari.

Fyysisyys on heille todella tärkeätä.

Soisin tälle parille pitkää yhteistä tulevaisuutta.

Molemmilla ollut karikkoja elämässään. 

Onnea

Eikö ex-missi löydä komeata miestä? En koskisi Saikkoseen pitkällä tikullakaan! Olen 60+. Luulen, ettei 80-v. äitinikään koskisi. 

Jaa, minä olen jotenki aina pitänyt Saikkosta karismaattisena miehenä. En mitenkään komeana tai hyvännäköisenä, mutta jotenkin puoleensavetävältä kuitenkin. Jo ihan pikku tyttönä taisin olla ihastunut 😄 

N38

Vierailija
168/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ukkohan loukkaantui pahoin,kun pienkone tippu alas. Olisko vuosi kaksi sitten. 

Lentäjäksi ei pitäisi enää vanhana ryhtyä kenenkään.

Saikkonen oli pitämässä lentotuntia, kun kone putosi. Lento-oppilas kuoli.

Minkä takia ryhtyi niin vanhana tuohon touhuun? 

Egonsa vuoksi? 

Ja seuraukset olivat että yksi menetti henkensä?

Vierailija
169/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita ollut naimisissa 20 vuotta. Miten sä voit sanoa että on sarjarakastuja ja monia kumppaneita? 

Siis Karitalla ollut nuoruuden kumppani, se Hytönen, sit Petri, se jonka kans petti Petriä ja nyt Sami. Lehdistä lukenut. Siis onhan tuo nyt nyt suuri määrä kumppaneita aikuisiässä.

Olihan Karita Joonas Hytösen kanssa, silloin kun joutui sairaalaan, kun oli juonut liikaa vettä. Oli teholla kuoleman kielissä.

Vierailija
170/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää kuinka aikuiset täällä kirjoittelee kuin pikkulapset. Haukutaan ulkonäköä ja ties mitä.

Minkälainen kasvatus teillä oikeen on ollut? Eikö teitä yhtäään hävetä?

Joo, ihan samaa ajattelin. Ruma ketju saatu aikaiseksi, kun omaa pahaa oloa, kateutta ja juoruilun halua puretaan ihan urakalla. Silmissäni  kuvitteellinen vanha kotimainen elokuva, jossa piiat supisevat pahansuovasti maitolaiturilla naapurin tilallisen komean pojan ja kaupunkilaistytön romanssista. 

Sanon kuulkaa että on paljon kivempi olla iloinen ja onnellinen toisten puolesta, kuin kateellinen ja pahansuopa.  Jokainenhan saa toki ajatella mielensä ja luontonsa mukaan, mutta kannattaisiko niitä omia heikkouksia pidellä ennemmin piilossa? 

Luulen että suurin osa kirjoituksista yhden ja saman kirjoittajan.

Vierailija
171/171 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mt läski tekkui Vuokolle.  Yyyy yyyy  auttaa...🐖

Miksi poistit edelliset viestit. Kolahtiko???🐽😝