Paras mauste on tilli ja juustoista paras on Oltermanni. Millainen ihminen olen mielestäsi näiden tietojen perusteella?
Tilli siis sellaisissa ruuissa mihin sopii, ei sitä joka paikkaan sovi laittaa vaika hyvää onkin. Kermaiset kastikkeet parempia kuin vaikka tomaattipohjaiset. Voikkarin päällä parasta on pelkät oltermannisiivut. Kahviin paljon punaista maitoa tai kauramaitoa. Kala on parempaa kuin liha.
Kommentit (68)
Tillin ystävänä olet pro. Juustoja en voi syödä, siitä en osaa sanoa, onko paras.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Oltermanni ei ole enää samanlaista kuin ennen. Vai onko makuaistini muuttunut? Onko joku samaa mieltä?
Kuminen koostumus nykyään
Eri ihmisiä. Oltermannia syövä on tyypillinen suomalainen tavis, joka ei tiedä mitään oikeista juustoista. Sen sijaan, jos lempimauste on tilli niin veikkaan psykoosia.
Carry maustettu tonnikala suosikki s market. Nykyään purkissa jo lukee oikea nimikin kalalle.
Koska venäläinen syö oldermannia hän on kalkkis.
Vierailija kirjoitti:
Carry maustettu tonnikala suosikki s market. Nykyään purkissa jo lukee oikea nimikin kalalle.
Boniitti on tonnikalalaji, joten aivan oikein niissä purkeissa on aina lukenut.
Kukas se syöttää jäätelöstä KARRAGEENIÄ JA PUUJAUHOA !
Ihmeellistä kun Italiassa saa juustoja missä on makua . Kypsytetty 6 kk !
Entä sitten oikeat juustot Euroopassa ! Oikeaa maitoa lehmästä . Lampaasta. Oikeaa kypsennystä . Ihan kuin tomaatit auringossa kypsyy kypsiksi eikä syötetä raakana !
Missään muualla ei makkarasta näy nahkanleimoja kuin Suomessa HK Atria.
Snellmanin leikkeleitä kun tutkii löytyy luita ja kynsiä.
Kuulkaa kun moni tekee makkarat itse oikeasta lihasta .
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa kun moni tekee makkarat itse oikeasta lihasta .
😂
JOS OLET KRISTITTY JUUDAS LAITTAA SINUT VENÄLÄISEEN LOBOTOMIAAN TOMNIKOVIAAN SLOVAKIAAN. LOBO LOPO. Novosti tietää.
Tillimaustettu tonnikala on myyjän mukaan Tokmannilla suosituin tonnikalapurkki-ostos enkä ihmettele. Kiistatta hyvää ruisleivän päällä kermajuuston kanssa. Joskus lisään päälle chilikastiketta mutten aina. Kukin makunsa mukaan.