Onko Allu mies vai nainen ?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Entä kuka on Huoris?
Se harhainen komerossa asuva raukka, joka ahdistuu mm. pöytäkoneista, joulukoristeista, mummoista, makuupussitakeista, tunnuslukutaulukoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Valis on ehtoinen emäntä.
Hänellä on ydinperhe 🥰
Hyi v..ttu mikä pervo sika. Tuo on jo epänormaalia, suorastaan sairasta
Öööh en ymmärrä ihmisjoukkoja jotka muuttavat mielipiteitä kuin sukkia??
MIKÄ RAKURTTI JA UHKA 👵🏻ELÄKELÄISELLE!
Meilläpä on 3ea erinlaista leikkelettä
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ RAKURTTI JA UHKA 👵🏻ELÄKELÄISELLE!
Lidl uhka vai mahdollisuus? 🤩
Vierailija kirjoitti:
SUKSI SUOHON 👺 RÄÄ RÄÄ RÄÄ 🖤🎩
Nyt kuule Puppa lähdetään yhdessä sinne suolle Sinä nyt ensin pöllit museosta tappajahain purukaluston ja värkkäilet siitä kanteleen Minä soitan haitaria ja hoidan sahtitarjoilun
😎👌🔥🚬🗿Bottle of cum 🥛
Halusin vain kertoa tässäkin ketjussa, että minullapa on pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻Itse asiassa 🥸👆🏻
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain kertoa tässäkin ketjussa, että minullapa on pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Oot tän palstan paras copypasta 🤣👏🏻
Puppan jälkeen 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kuka on Huoris?
Se harhainen komerossa asuva raukka, joka ahdistuu mm. pöytäkoneista, joulukoristeista, mummoista, makuupussitakeista, tunnuslukutaulukoista...
Onko sama, joka huorittelee ketjuissa tai hyökkää haukkumaan pedofiiliksi?
Vierailija kirjoitti:
PIPPALOOOOT 🥳🎉💖
KETÄ TARJJJOOO??
👴🏻👈🏻 kukapa muukaan kuin tämä hemmo Konalasta
Pelaatko kieroa peliä? 👺
Näinhän se me-nee-ee 👴🏻👍🏻
En jaksa enää rakastaa sun silakka laatikkoaaaaaas 🐟
JOS MUMMALLA ON TOINEN 👵🏻💖👨🏿
KOKO KONALA TIETÄÄ SEN BUBUA ENNEN 👴🏻💜
Vierailija kirjoitti:
Missä on Konevehti-Raisa? 💃💃💃💃💃
Tää oli hyvä huomio Ei ole Raisaa näkynyt ja Konalan jauhelihamieskin ollut aika hiljaa jollei sitten ole tuo Trollien Kuningas ? Se turkulainen pariskuntakin jossa se nainen vetää lonkerokännit katosi
😎👌🔥🚬🗿Bottle of cum 🥛
Eikö tuo ole se joka haukkuu huoriksi kaikkia ?
😎👌🔥🚬🗿Bottle of cum 🥛