Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimi pojalle hakusessa! Suosikkinimeni on TENHO, mutta...

Vierailija
10.04.2026 |

... sitä emme kuitenkaan meinaa antaa. Mutta oi miten nätti nimi tuo mielestäni on, ja kaunis merkityskin (=lumo, viehätys). Tulisiko teille mieleen mitään pojannimiä, joissa olisi jotain samaa tyyliä/äänneasua/henkeä tms. kuin tuossa tykkäämässäni Tenhossa? Todella vaikea keksiä pojalle miellyttävää nimeä, tytölle löytyi helposti useampikin vaihtoehto. Laskettu aika se vaan lähestyy eikä nimestä tietoakaan.

(Aloitin joskus ehkä pari kk sitten samasta aiheesta tänne ketjun, mutta se poistettiin aika pian. Sinne tulleet nimiehdotuksetkin katosivat siinä samalla. Nyt uusi yritys. =) 

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulo, Armas, Vieno, Arvo. Tuon nimisiä miehiä olen tuntenut.

Olen tuntenut yhden Tenhon ja pari Terhoa. Erittäin aikuisia kunnon miehiä eikä mihinkään vähemmistöön kuuluvia.

Vierailija
82/85 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenho on todella kiva nimi. En edes tiennyt, että se olisi jotenkin romani-nimi.

Odotan kanssa poikaa ja jostain syystä mielessäni pyörii nimi Tuomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armas olisi ihana nimi! Eikä ole (ainakaan vielä) noussut suosituksi kuten äänneasultaan saman tyyliset Aamos, Aatos, Alvar... 

Vierailija
84/85 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tenho on oikein kaunis nimi, itse aion antaa tulevalle pojalleni Elvis Urho Kaleva Fonzie Wäinämöinen - nimen.

Olihan se sukunimi sitten Pärssinen-Möttönen?

Vierailija
85/85 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta ihan hirveä nimi tuollainen Tenho. Ei kukaan poika halua olla mikään Tenho. 

Taloyhtiössämme asuu kaappi-romani nimeltään Tenho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän