Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan feministejä!!

Vierailija
10.04.2026 |

Ihan parhaita sängyssä!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se feminismi ilmenee sängyssä? No voihan olla että feministit ajattelee enemmän kuin joku joka ei oles sitä, sillä pitää olla hiukan höpö nainen joka ei tasa-arvoa kannata.

Itse olen, ja mieheni kehuu kyllä minua aina, ja en ikinä kieltäydy, päinvastoin!

Vierailija
2/22 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi tunne ensimmäistäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon feministi on täysin kyltymätön!! Välttäkää viimeiseen asti. Feministi nussii miehen kuivaksi muutamasssa viikossa!

Vierailija
4/22 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on sairaus.  Ei mitään tekemistä Tasa arvon kanssa 

Vierailija
5/22 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miekin on feministi, ja siitä ylpeä. Ja voi että me rakastellaan raskaati ja jokapäivä!

Hullut miehet ette tajua mitään hyvän päälle.

Vierailija
6/22 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on Saatanismia,  erittäin erittäin sairasta mielipuolisuutta.

Vierailija
7/22 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se feminismi ilmenee sängyssä? No voihan olla että feministit ajattelee enemmän kuin joku joka ei oles sitä, sillä pitää olla hiukan höpö nainen joka ei tasa-arvoa kannata.

Itse olen, ja mieheni kehuu kyllä minua aina, ja en ikinä kieltäydy, päinvastoin!

Mikä juttu on kehua olevansa panopuu miestä varten?

Vierailija
8/22 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkös sinä naistasi panopuuna? Meillä ollaan tasa-arvoiset seksissäkin, minä saa orgasmeja joten ihan saamapuolella olen. Ja miehenikin on feministi.

Vierailija
9/22 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma miekin on feministi, ja siitä ylpeä. Ja voi että me rakastellaan raskaati ja jokapäivä!

Hullut miehet ette tajua mitään hyvän päälle.

Älä lässytä. Onko miehelläsi naisen vehkeet?

Vierailija
10/22 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta iso kalua kyllä ja aivot joilla voi ajatella miten asiat oikeasti ovat. Hän ei lässytä. Kunnioitan.

Vierailija
11/22 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä miehiä täällä.

Vierailija
12/22 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkös sinä naistasi panopuuna? Meillä ollaan tasa-arvoiset seksissäkin, minä saa orgasmeja joten ihan saamapuolella olen. Ja miehenikin on feministi.

Idiootti !

Vierailija
13/22 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuu penistä patriarkaatiksi, ja julistaa miesten olevan sikoja.

Vierailija
14/22 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeriä miehiä täällä.

Ja yksi typerä feministi.

Vierailija
15/22 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi on fiksu, ja tasa-arvon kannattaminen on jokaisen asia.

Mutta tätä ei typerät incellit tajua, koska se on muotia.

Vierailija
16/22 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sanoa kaikille miehille jotka valittavat Feministeistä että Feminismi on sairaus sun muuta paskaa. Jos nämä miehet itse olisivat syntyneet naisiksi tähän maailman niin olisitte itsekin Feministejä.

Miehenä teidän miehuus on niin hauras että te leimaatte, haukutte, itkette ja valitatte heti kun joku nainen ilmoittaa olevansa Feministi. Miettikää jos olisitte naisia ja miehet olisi tollasia perseiliöitä kun te olette.

Feministi nainen ei ole mitään keltään oikealta mieheltä pois. Heikot miehet ovat sitten eri asia.

Naurattaa tollaset vikisiät.

M50 

Vierailija
17/22 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sanoa kaikille miehille jotka valittavat Feministeistä että Feminismi on sairaus sun muuta paskaa. Jos nämä miehet itse olisivat syntyneet naisiksi tähän maailman niin olisitte itsekin Feministejä.

Miehenä teidän miehuus on niin hauras että te leimaatte, haukutte, itkette ja valitatte heti kun joku nainen ilmoittaa olevansa Feministi. Miettikää jos olisitte naisia ja miehet olisi tollasia perseiliöitä kun te olette.

Feministi nainen ei ole mitään keltään oikealta mieheltä pois. Heikot miehet ovat sitten eri asia.

Naurattaa tollaset vikisiät.

M50 

Eikö feminismi nimenomaan puutu patriarkaalisiin käsityksiin sukupuolista? Miehenhän tulisi saada olla heikko, ja ilmaista tunteitaan, tuo puheesihan on itse asiassa antifeminististä.

Vierailija
18/22 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet, jotka haukutte feministejä satanisteiksi, niin mitä se OIKEASTI teiltä on pois. Mitä pelkäätte?

Vierailija
19/22 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen paikka on keittiössä,  hoitamassa lapsia mutta ei missään tapauksessa puutu niiden kasvatukseen jotta lapsista tulee täyspäisiä  sekä naisen tärkeä tehtävä on palvella miestä.

Etkö tiennyt?

Vierailija
20/22 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuuksien vai lopputulemien tasa-arvo? Tasa-arvohan olisi sitä, että jokainen tienaa saman verran, tekee saman verran, asuu samanlaisessa asunnossa, kulkee samanlaisella kulkupelillä ja syö samaa ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä