Miksi ihmisiä suututtaa 20-30 -vuotiaat eläkeläiset?
Kommentit (57)
Joku jopa kadehtii pientä eläkettä, jonka lisäksi saisi vielä vaikean sairauden...No, mikäs siinä. Haaveensa kullakin😬🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Itse haluaisin eläkkeelle koska minulla on skitsofrenia, mutta en pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei työnteko nappaa ei pitäisi olla syy päästä eläkkeelle!
Nytkin tosi hyvät kelit olla risusavotassa! Siellä mieli kirkastuu ja masennus katoaa 👍
No mikset mene, mitäs täällä aikaasi tuhlaat! Ja toivottavasti saat sen masennuksenkin, se vasta mukavaa oiskin😄😄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei työnteko nappaa ei pitäisi olla syy päästä eläkkeelle!
Nytkin tosi hyvät kelit olla risusavotassa! Siellä mieli kirkastuu ja masennus katoaa 👍
No mikset mene, mitäs täällä aikaasi tuhlaat! Ja toivottavasti saat sen masennuksenkin, se vasta mukavaa oiskin😄😄😄😄😄
Meinaatko ettei jotaki duunaria raksalla masenna marraskuussa maanantai-aamusin, ku se työ on niin perseestä?
Ehkä nuorten eläkeläisten ei kannata mediassa avautua tekemisistään tai menemisistään.
Mulla on skitsofrenia. Sitä kannattaa kadehtia. Eiku..
Mt-ongelmat on yleisin syy nuorten työkyvyttömyyseläkkeeseen. Ei työt nappaa niin masennuksesta eläkepaperit.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmat on yleisin syy nuorten työkyvyttömyyseläkkeeseen. Ei työt nappaa niin masennuksesta eläkepaperit.
Työt nappaisi, mutta kun pää estää.
Itse tulen ainakin enemmän masentuneeksi siitä jos olen kotona kuin töissä.
Ei mua suututa nuoret eläkeläiset, vaan säälittää.
Ovat hyödyttömiä myös tälle yhteiskunnalle. Pelkkä kuluerä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen on vammainen, jos hän on eläkkeellä, kun lapsilisän maksu loppuu. Esim. vaikeasti autistinen ja lähes puhumaton.
Miksi tällaisia ihmisiä kukaan terve ihminen kadehtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen on vammainen, jos hän on eläkkeellä, kun lapsilisän maksu loppuu. Esim. vaikeasti autistinen ja lähes puhumaton.
Ei semmonen varmaan osaa sit kaivatakaan mitään 1700 euron älypuhelinta, ulkomaanmatkaa tai uutta autoa.
Toisin ku 13 euron raksaduunari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei semmonen varmaan osaa sit kaivatakaan mitään 1700 euron älypuhelinta, ulkomaanmatkaa tai uutta autoa.
Toisin ku 13 euron raksaduunari.
Mitä kukaan tekee noin kalliilla puhelimella.
Kaikelle on oikea aikansa. 20-30v paikka on koulussa ja töissä, ei eläkkeellä. Vähän sama kuin keski-ikäinen mies tulisi päiväkotiryhmään tai 4-vuotiaasta tulisi hävittäjälentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikelle on oikea aikansa. 20-30v paikka on koulussa ja töissä, ei eläkkeellä. Vähän sama kuin keski-ikäinen mies tulisi päiväkotiryhmään tai 4-vuotiaasta tulisi hävittäjälentäjä.
Oikea aikansa? Jos sairaus tai vamma estää työnteon, niin silloin on oikea aika...
Vierailija kirjoitti:
No nää 18 vuotiaasta saakka eläkkeellä olleet pussihousumiehet ovat pilanneet kaikkien nuorten eläkeläisten maineen. Varsin terveiltä vaikuttavat kun hoitavat "bisneksiään".
No nämä eläkkeellä olevat nuoret pussihousumiehet ovat kuitenkin lukutaidottomia eli heidän vammansa on älyllinen.
Oisko se se, että nämä meemimasennukset ja ahdistukset eivät ole syy päästä eläkkeelle, kuten onneksi liekaa ollaankin kiristimässä. Se jos ahdistaa ja on epämukavaa, ei ole syy päästää ketään eläkkeelle.
Ennen tuossa vaiheessa se olisi "ylös, ulos, lenkille ja aamulla työnhakuun"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea aikansa? Jos sairaus tai vamma estää työnteon, niin silloin on oikea aika...
Mikä sellainen sairaus tai vamma olisi? Ehkä jos on koomassa. Monet neliraajahalvaantuneet ovat kirjoittaneet kirjoja.