Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuplarattaat: kokemuksia !

08.05.2007 |

Hei!

Olen aikeissa ostaa peräkkäinistuttavat tuplarattaat. Ainoastaan olen tähän mennessä löytänyt Gracon stadium duo rattaita. Onko sinulla kokemuksia näistä? Tai tiedätkö jonkun toisen mallin?

Meillä on tällä hetkellä Brion tuplat, mutta haluisin nuo peräkkäinistuttavat jossa isompi ei jatkuvasti pääse terrorisoimaan pienempää =) Eli äipällä olisi aina JOSKUS rauhallinen ulkoilu mahdollisuus...Kerro ihmeessä ruusuja& risuja.

t. äity ja murut 2v&5kk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtavat pelit..Meillä oli käytössä eri-ikäisillä sisärruksilla ja en voi muuta kuin kehua..

Näistähän saa yhdenistuttavatkäden kääntessä.Rattaissa on teleskooppiaisa,isot(30cm)ilmakumit,kääntyvät etupyörät(niin kuin autossa)..Edessä istuvat lapsen saa reiluun lepoasentoon,ja silti takana olevalla on hyvin tilaa.Lapsilla on myös erilliset kuomut..Kaikenkaikkiaan loistopelit..Ainoa miinus on tavarakorin hankala pakattavuus,iso ja tilava se kyllä on..Yksösinä pakkaamisessa ei mitään ongelmaa.Ja jos miinukseksi lasketaan kova hinta 900e..

Itse katselin myös Phil and Thedsin tuplia,mutta en tykännyt siitä miten esikoinen olisi jounut olemaan melkein maantasossa siellä kaiken lian ja pölyn keskellä..Nämä siis myös peräkkäinolevat tuplat..Mutta se on varmaan ihan makuasia mistä tykkää..Kätevänoloset olivat,jos tykkää kolmipyöräsistä.

Icoon tuplista löydät lisää tietoa AT-lastenturvan sivuilta,siellä aika kattava esittely..

Vierailija
2/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

x-adventuren twincot, vierekkäin saavat lapset sitten istua. Kotona vasta olen niillä ajellut kun vauvaa odotamme kesäkuulle syntyvän. Mulla oli ehtona se et kärryt on kapeet, kevyet ja edulliset ja tietty hyvät lapsille.

Noita I' coon tuplia koetin viime sunnuntaina liikeessä työnnellä ja aivan sairaan raskaat ovat. Ja aika pitkät junat nekin. Muuten ihan jees systeemi, mietin vaan sitä kuinka painavat niistä tulee kun kaks lasta on vielä kyydissä.

Muutenkin mä jätin noi peräkkäin istuttavat väliin, mua ei viehätä ollenkaan just toi junamaisuus. Ainoat kiinnostavat olivat ne phil and tedsit, sairaan kalliit nekin.Mut toisin päädyttiin.

Noikin twincot löyty vähän käytettyinä ja mulle se passaa hyvin.

Kannattaa melkein käydä työntelemässä kärryjä liikkeissä et saa tuntumaa niihin.Näin voin sanoa parin päivän kokemuksella ;))))

ehkä muut osaa oikealla kokemuksella kertoa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Graco stadium duot (ilmakumirenkailla) ja hyvät ovat olleet. Ensin meillä oli vierekkäinistuttavat Brion syskonclassicit joista sitten siirryttiin Gracoihin kun nuorempi oli n. vuoden ikäinen. Nyt on kolmaskin lapsi jo ja Gracot ovat edelleen käytössä. Hyvin mahtuu vielä 4v. poikakin kyytiin. :) Ja koska tuon takaistuimen saa vaaka-asentoon niin voi vauvaakin kuljettaa hyvin.

Mä halusin peräkkäinistuttavat koska kulkevat näppärästi ja niillä pääsee kaupoissakin helposti liikkumaan, toisin kuin leveillä tuplilla. Hyvä tavarakorikin on jonne mahtuu tavaraa. Suht pieneen tilaan nuo rattaat menevät kasattuna.

Jos jotain miinusta täytyy sanoa niin se on että bussissa nuo vievät käytävällä tilaa. Muuta moitetta en keksi.

Vierailija
4/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinen Teutonia Phoenix -tuplarattaat. Oli kunnon teräsrunkoiset kuomurattaat, ei matkarattaat. Näitä käytettyjä liikkuu vielä.