Ensi kesänä viikkoja kestävä käristyskupoli?
Kommentit (50)
Niin ne taas maalailee, silti kesäkuuksi luvataan viileää ja heinäkuu keskimääräinen. El Ninon takia samanlainen kuin 2016, täällä ei ollut mikään älytön helle lämpimin päivä noin 27 astetta
Vierailija kirjoitti:
"En tajua, mihin ihmiset tarvitsee yli 20 astetta lämpöä, kun eihän silloin enää jaksa tehdä mitään! "
No jos on mökki yhtään tuulisemmalla rannalla niin alle 20 astetta on viileää eikä silloin juuri viitsi istuskella ulkona. Olisi mukava syödä ja juoda kahveja ulkona niin että ei tarvitse aina laittaa takkia päälle.
No huhhuh. Etelän loma kannattaa jo varata.
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos varjossa on +20, niin auringossa on se +30. Pitäisi riittää kuumuudessa istumisesta tykkääville. "
Auringossa istuskelu on epäterveellistä. Minä haluan istua varjossa niin että ei tarvitse palella. Ja se vaatii kyllä yli 20 astetta.
Istu sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät av-mammat käyttäkö tuota naurettavaa toimittajaplantun keksimää muka hauskaa termiä.
Keksikää uusia.
Kuumuuskupla, hellehuntu, lämpölätty tms.
hellimislämpö, halihelteet, tarpeetonsaunakuumuus, hauetpureevarpaaseenjärvilämpötila, hikityynyhelle, ilppikuseenurkkiinvettähelle, tissihikihaiseehelle, varpaittenvälithikoohelle, liiankuumaapaistaalättyjähelle... keksikää lisää, vai pistetäänkö uus alotus, jotta millä kaikilla sanoilla voitaisiin kuvailla, niin toimittajanplantuilla olis uusia sanoja...? kyyykäärmeetkäykinttuunkuumuus, minkittulihulluiksjauikatiskaan....
Voimikset lähtee hamstraan lisäsuolaa .(tarpeetonta)
Mutta ilmastointilaitetta ei osteta tänäkään vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se lämmin alkaa jo pian! Olen palellut koko tämän vuoden. Ihan tammikuun alusta asti. Siis asunnossa sisällä. Jotenkin kai vähensivät lämpöä tai jotain mutta sisällä on sormet kohmeessa ja nenä jäässä. Eikä lattialla tarkene kävellä paksutkaan villasukat jalassa.
No pue lisää. Mä asun vanhassa omakotitalossa jossa on kovilla pakkasilla osassa huoneita 16-17 astetta lämmintä. Jalassa on kahdet paksut sukat, ei yhdet riitä. Omaa noloutta, jos ei ymmärrä pukea lisää.
Se on sun oma valinta. Mä asun kolhoosiasunnossa ja olisi suotavaa, että sen ja kalliin vuokran vastineeksi saisi edes lämpöä riittävästi.
Niin ajatella, mä olen ihan itse valinnut asua omakotitalossa enkä missään kuppaisessa ja kalliissa kolhoosissa! Silti sun omaa tyhmyyttä, että et pue lisää vaan kärsit ja valitat.
Sairastut vielä parantumattomasti siinä sädesienen ja kreosootin hajuisessa mädässä rintsikassa !
On se rankkaa joillakin, kun heti menee herneet nenään, kun käskin pukea lisää ja että on omaa nolouttaa ettei osaa pukea lisää. Ei ole sädesientä tai muutakaan mun talossa eikä ole mätä talo. Kestä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se lämmin alkaa jo pian! Olen palellut koko tämän vuoden. Ihan tammikuun alusta asti. Siis asunnossa sisällä. Jotenkin kai vähensivät lämpöä tai jotain mutta sisällä on sormet kohmeessa ja nenä jäässä. Eikä lattialla tarkene kävellä paksutkaan villasukat jalassa.
No pue lisää. Mä asun vanhassa omakotitalossa jossa on kovilla pakkasilla osassa huoneita 16-17 astetta lämmintä. Jalassa on kahdet paksut sukat, ei yhdet riitä. Omaa noloutta, jos ei ymmärrä pukea lisää.
Se on sun oma valinta. Mä asun kolhoosiasunnossa ja olisi suotavaa, että sen ja kalliin vuokran vastineeksi saisi edes lämpöä riittävästi.
Niin ajatella, mä olen ihan itse valinnut asua omakotitalossa enkä missään kuppaisessa ja kalliissa kolhoosissa! Silti sun omaa tyhmyyttä, että et pue lisää vaan kärsit ja valitat.
Tuommoseks sitä sitten tulee kun kylmässä kärvistelee. Ei käy kateeksi.
Ai millaiseksi? Mä vain vastasin vittuiluun takaisin. Se nyt vain on kylmä tosiasia, että se on omaa noloutta, jos ei osaa pukea päälle tarpeeksi. Ihan turha siitä on muille kiukutella. En mä ainakaan kärvistele koska osaan pukea lisää vaatetta päälle. Sähän tässä se tyhmä olet.
Lunta ei juuri tullut, joten vettä sataa ja paljon
Kesä se on joka tapauksessa viiileä, sateinenkin kesä. Itse aion nauttia lomasta oli säät mitkä hyvänsä.