Vuoden lehtikuva -palkittujen joukossa on kuva läskistä naisesta röhnöttämässä sohvalla ja syömässä suklaata
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan käsi vatkannut tämän kuvan äärellä.
Montako levyä suklaata ostit viikonlopun varalle?
Niin monta ettei sun pikkuinen pippelisi käväise edes mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi se on alasti.
Autisti. Vaateet tuntii yhyyy inhottavilta päällä.
Kotonaan saa olla alasti jos tahtoo ..stana.
Vierailija kirjoitti:
Loistava kuva ja kertoo kaiken aikamme naisista.
Ennen kaikkea äidistäsi.
Miehet taas leikkii etteivät itse olisi kaljuja läskejä. :D Tutkimuksen mukaan pojat ja miehet on lähes kaikissa ikäluokissa tyttöjä ja naisia lihavampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi se on alasti.
Kotonaan saa olla alasti jos tahtoo ..stana.
Laitat v*tun h*ora vaan ne rytkyt niskaan heti!
Kädessä on karkkipussi eikä suklaalevy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tyypillisen palstanaisen yö. Jos kello olisi 7-23 tuo röhnöttäisi pelituolissa pöytäkoneen edessä.
Pelituolissa ja "nainen" 😄
Moni muija on täällä sanonut omistavansa pelituolin.
Mulla on kotona, mutta se on pojan. Kesti kotvasen, että silmä tottui siihen hemmetin möhkäleeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä suklaata alasti, no tätä en kyllä ole tehnyt. Jotain ällöttävää tossa on.
Mä en ole raskauksien jälkeen voinut syödä noin vaaka-asennossa. Tulee paha olo. Mun pitää olla pystymässä, kun syön. Mahalaukun ja ruokatorven välinen sulkija kun on löystynyt pysyvästi, osin siksi, että sikiö painoi loppuraskaudesta, osin seuraavan raskauden voimakkaan pahoinvoinnin ja oksentelun myötä. Eli tuossa iässä, jossa tuo kuvattu henkilö on, mun ei todellakaan olisi mahdollista syödä mitään tuollaisessa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi se on alasti.
Olen autismin kirjolla ja mua alkaa palella helposti. Sisällä saa olla jo 30 astetta tai yli, jotta pystyn olemaan pidempään alasti.
Tuo nainenhan oli eläkeikäinen, eli ehkä tässä on pointtina jokin vapaudestanauttiminen.