Kehu kohtuuhintainen perheautosi
Ekaa autoa ollaan muuton myötä hankkimassa meidän perheeseen ja vinkit kelpaisi!
Kommentit (13)
todella näppärä isonkin perheen auto
Volvo v 70. Meillä on uudempi malli mutta esim 2000vm saa jo halvalla. Todella tilava peräkontti ja mahtuu hyvin 3 turvaistuinta takapenkille. Samoin mahtuu kaksostenrattaat ja lisäksi vielä mahtu meidän matkatavarat viikoksi =) Suosittelen. aiemminkin meillä oli volvo v40 mutta se ei ollut tilava.
Minä oon ollut ikionnellinen mun Zafirasta. Meillä on kaksi lasta selkä menosuuntaan, eikä tarvi kyyristellä, kun pusaa niitä istuinten turvavöitä kiinni. Ja minä pidän myös korkeasta tavaratilasta, jonne saa kaksostenvaunut ajettua sisään (ja sitten vasta laitan kasaan ne), jolloin ei tarvi painavia vaunuja maasta nostaa.
Hinta on kohtuullinen. Meillä on tosi vähän ajoa, joten ostettiin kuusi vuotta vanha, maksoi 16 500 ¿.
Meillä Skoda Octavia farmari, vm. 2002 eli se nykyistä edellinen korimalli. Iso tavaratila, sisätilat ok, ihan mukava perusauto. Puolitoista vuotta sitten n. 100 000 ajettuna maksettiin 13 000 e.
Kiva ajaa, yllättävän " viaton" vaikka käytettynä ostettiin, ok sisätilat (Farkku, 2 lasta). Sellane ostetaan varmaan seuraavaksikin.
Pidän ajettavuudesta, tilaa on hyvin =)
Meitä 4, eli 2 aikuista ja 2 lasta turvaistuimissa, tavarat mahtuu mukaan. Onhan se iso kaupungissa siis tavalliseen ajoon, mutta kiva ajettava pitkällä matkalla.
Mukaan mahtuu kuskin lisäksi 5 henkilöä sekä matkatavarat + 2 koiraa. Eikä tarvitse sulloutua! Mitään vikoja ei ole ollut. Isolla koneella on iso ruokahalu, mutta ajo- ja matkustusnautinto aivan omaa luokkaansa :)
...ostimme automme 2003 ja tavaratila oli silloin kokoluokkansa suurin. Myös takapenkillä on tilaa, siellä matkustaa mukavasti aikuinen mieskin. Toisin kuin esim. Corollassa.
Nyt meitä on jo viisi ja auto saisi olla seuraavaa kokoluokkaa eli Mondeo tms.
Neljälle just ihanne. Varmatoiminen, tosi mahtava ajettava talvellakin haasteellisimmilla keleillä.
Vierailija:
Pidän ajettavuudesta, tilaa on hyvin =)Meitä 4, eli 2 aikuista ja 2 lasta turvaistuimissa, tavarat mahtuu mukaan. Onhan se iso kaupungissa siis tavalliseen ajoon, mutta kiva ajettava pitkällä matkalla.
Isot sisätilat, iso takakontti (menee emmaljungan yhdistelmät heittämällä ja tilaa jää muullekin). Ei ole mitään vikoja ainakaan vielä ollut, 4 vuotta vanha auto...
Meillä on sellanen 7-paikkainen ja siitä saa 2 taaimmaista penkkiä käännettyä alas. silloin kun on kaikki penkit ylhäällä niin takakontti on tosi pieni mutta mahtuu pieneen tilaan menevät matkarattaat.
Bensakulutuskin on sopivan vähäistä 7-paikkaiseksi autoksi.
Kuluttaa keskimäärin n7-8l/100:lla
Meillä 4 hlöä ja ajossa Seat Toledo. Tyytyväisiä ollaan, kohtuuhintainen, vakaa ja reilunkokoinen. Todella ISO tavaratila, paljon isompi kuin tämänpäivän ns. tila-autoissa.