Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alfa Romeo perheautona?

Vierailija
08.05.2007 |

Mieheni haluaisi ostaa jonkun Alfa Romeo farmarin, mutta itse laitan vastaan. Onko tilaa? Onko vaikeaa ajaa (kuulemma 260 hevosvoimaa)? Voiko ajaa talvella?

Nättihän se kyllä olisi...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli on se, että se on todella hyvä ajaa ja huono se, ettei sen jälkeen halua vaihtaa autoa...

Vierailija
2/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei halua vaihtaa, jos ei tilaa ole? Menevätkö vaunut - Peg Pérego tottakai - takakonttiin kokonaisina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat menee varaosiin ja kaikki aika korjaamiseen, mutta elämäntapa se on ja päivääkään en vaihtaisi pois.

159 farmari perheen ykkösautona. Pihassa on kaksi liikenteestä poistettua, joista varaosia. Kakkosautona menee tällä hetkellä vanha 156 ja tyttärelle piti mennä ostamaan Giulietta, jotta pääsee kulkemaan.

Vierailija
4/13 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

159 olisi hieno mutta uskaltaako sellaista ostaa perheautoksi?

Vierailija
5/13 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa on sielukas auto ja hyvä ajaa yleensä, mutta ne viat... 156:ssa ainakin surullisen kuuluisa jakohihna kun puolitettiin vaihtoväli 60tkm:n valmistajan toimesta ja eikä se aina meinaa kestää tuotakaan ajomäärää vaihtovälillä.

Vierailija
6/13 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika sentään. Meidän perheautossa on noin 500 hv eikä sillä ole vaikea ajaa, päin vastoin.

Alfa Romeota en ostaisi, koska mikään sen malleista ei miellytä, mutta sehän on makuasia.

Vierailija
7/13 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt?!

Vierailija
8/13 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis ylläpitää, huoltaa ja luotettavuus surkea. Hyvä ajaa.

Vierailija
9/13 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävikaisempia mulla kaksi alfaa oli kuin nykyinen 530 bmw joka on täys pasca.

Vierailija
10/13 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Onko vaikea ajaa”

”Voiko ajaa talvella”

Siitä ei kysymykset paljon naismaisemman typeriksi muutu. Enää ei puutu kuin kysymys, että onko ero ainoa ratkaisu, kun mies halua ostaa auton.

Vierailija
11/13 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompaa autoa saa etsiä. Vikaa vikaa ja lisää vikaa. Jakoremmi, vaihdelaatikko, tasauspyörästö, sähköt ne jne. Hienohan se on mutta muuten aivan p....ka.

Vierailija
12/13 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Onko vaikea ajaa”

”Voiko ajaa talvella”

Siitä ei kysymykset paljon naismaisemman typeriksi muutu. Enää ei puutu kuin kysymys, että onko ero ainoa ratkaisu, kun mies halua ostaa auton.

Entäs kuluttaako bensaa enemmän kuin tankillisen viikossa?

Vierailija
13/13 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Onko vaikea ajaa”

”Voiko ajaa talvella”

Me ollaan molemmat autoihmisiä, mutta mies on ulkoistanut kaiken niihin liittyvän mulle. Olen myös valinnut viimeiset 2 yksilöä, mies kylläkin parempana kauppamiehinä on hieronut kaupat loppuun, kun itse olen huono tinkaaja.

Nyt minulla on konfiguraattorissa seuraava hankinta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän