Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, ei näy vieläkään nordean verkkopankin tapahtumat! Miten teillä muilla? Mobiililla näkyy kuulemma, mutta esim. minulla ei ole mobiili

Vierailija
10.04.2026 |

pankkia. Mitään tiedotusta syystä ei ole. Mukava viikonloppu ilman rahaa kun ei korttiakaan uskalla käyttää tuplaveloitusten vuoksi. Kolmen päivän kotivarat on jo syöty, sen verranhan niitä on kehotettu pitämään. Pankin!!! takia pitää kotivaraa alkaa jatkossa säilömään useammaksi kuin kolmeksi päiväksi!!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei näy tilitiedot pöytäkoneella, mutta kannettavalla näkyy. Molemmilla näkyy kyllä tilit ja niiden saldot, mutta laskuja ei pysty pöytäkoneella maksamaan. 

Molemmissa näkyy tuo edellä mainittu ohje (vaihda selain yai tyhjennä välimuisti)

Vierailija
22/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkynyt kun äsken tarkistin. En sitten voi tehdä veroilmoitusta. Olisin tarvinnut siihen tietoja tiliotteilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näkynyt kun äsken tarkistin. En sitten voi tehdä veroilmoitusta. Olisin tarvinnut siihen tietoja tiliotteilta.

Sama minulla. Olisin tulostanut tilin tiedot paperille veroilmoituksen vuoksi, jos joskus kysytään. Selkeämpi säilyttää. Tulostan yleensä kaiken tärkeän ja laitan mappiin. 

Tilitiedot ei näy monen vuoden päästä enää ja jos pankista pyytää, se on maksullista. 

Vierailija
24/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös jo useamman päivän näkynyt vain saldot. Sain maanantaina syötettyä ja hyväksyttyä laskuja maksuun, mutta nyt sekään ei onnistu Nordean oman verkkolaskun kohdalla.

Vierailija
25/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkona loppui näkymästä tilitiedot mulla Nordeassa. Todella törkeää. Haluan tietää, johtuuko se pankin omista mikista vai jostakin ulkomaisesta palvelunestohyökkäyksestä. Jälkimmäisen ymmärrän, mutta sitä en, jos se johtuu vain Nordean omasta huonosta tavasta hoitaa asioita.

Alihankkijan puolalainen alihankkija teki päivityksiä. Päivitys epäonnistui ja nyt yritetään palauttaa toimiva versio.

Voi olla että joudutaan palauttamaan viikon vanha tilanne tilien osalta.

Vierailija
26/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkona loppui näkymästä tilitiedot mulla Nordeassa. Todella törkeää. Haluan tietää, johtuuko se pankin omista mikista vai jostakin ulkomaisesta palvelunestohyökkäyksestä. Jälkimmäisen ymmärrän, mutta sitä en, jos se johtuu vain Nordean omasta huonosta tavasta hoitaa asioita.

Alihankkijan puolalainen alihankkija teki päivityksiä. Päivitys epäonnistui ja nyt yritetään palauttaa toimiva versio.

Voi olla että joudutaan palauttamaan viikon vanha tilanne tilien osalta.

Mitä tapahtuu sillä välillä tehdyille maksuille?

Vierailija
27/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös jo useamman päivän näkynyt vain saldot. Sain maanantaina syötettyä ja hyväksyttyä laskuja maksuun, mutta nyt sekään ei onnistu Nordean oman verkkolaskun kohdalla.

Minulla kävi Nordeassa niin että rahat lähtivät tililtä mutta lasku ei tullut maksetuksi.

Vierailija
28/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedottamuutta ihmettelen myös minä. Se ei ole tiedotusta että kerrotaan että joillain ei näy tilitiedot ja tyhjennä välimuisti ja vaihda selain. Ne kun eivät edes auta mitään oikeasti. Tilanne on jatkunut käsittämättömän kauan. 

Tällä viikolla on tosiaan ollut häiriöitä. Niiden syytä ei ole kerrottu, mutta varmaan kuulemme siitä myöhemmin.

Vierailija
29/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta käteistä jos et uskalla korttia käyttää.

Mitä se auttaa, jos pankki tekee nostosta moninkertaisen katevarauksen? Osa kansasta elää niin niukkaa todellisuutta, että tällaiset seikat vaikuttavat suoraan heidän elämäänsä. Joku tärkeä maksu tililtä voi jäädä menemättä, jos tilillä ei ole tarpeeksi rahaa, vaikka oikeasti sitä olisi ilman pankin toilailua.

Vierailija
30/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvosi on hyödytön.

Vierailija
31/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nekin menee tuplana, triplana. Samasta syystä ei voi käyttää korttiakaan. Koneesta tulee 40 e, tilillä sitten näkyy että olet ottanut 2x40 e tai 3x40 e. Ei uskalla ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän