Onko Perussuomalaisilla tulevaisuutta?
Nythän näyttää siltä että ei ole, kannatus on kohta jopa negatiivista jos et usko, niin katso itse tilastoja.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ootetaan ku Lindtmanin punamulta pahentaa kaikkia Suomen ongelmia 2027-2031 niin ne on sit ykkösiä 2031.
Mä luulen myös näin. Vasemmiston veronkiristykset eivät ole kiva juttu. Menoja pitää sen sijaan karsia ja keskittyä oman maan kansalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootetaan ku Lindtmanin punamulta pahentaa kaikkia Suomen ongelmia 2027-2031 niin ne on sit ykkösiä 2031.
Mä luulen myös näin. Vasemmiston veronkiristykset eivät ole kiva juttu. Menoja pitää sen sijaan karsia ja keskittyä oman maan kansalaisiin.
Yövartijavaltio pystyyn. Ainoa mitä valtio rahoittaa on poliisi ja armeija, että omaisuuden suoja ja rajat on turvattu. Kaikki muu voidaan sitten yksityistää, terveydenhuollosta koulutukseen. Kukin maksaa itse kaiken mitä käyttää. Sosiaaliturva on turhaa, tunkiolle vaan.
Tämän mallin luulisi kelpaavan niin persuille kuin kokkareille. Jos ei kelpaa, eivät ole sitten oikeasti niin oikeistolaisia kuin väittävät.
On tuki tulevaisuus. Itse en haluaisi kokea sitä häpeää katalista teoistani ihmisyyttä vastaan.
Juu. Tulevaisuus houruinhuoneen suljetulla osastolla, lepositeissä psykopaattisista syistä. Ja paskat vaipassa, kusi yhä päässä.
Miksi perussuomalaiset ei koskaan puhu persu-rikollisuudesta se on oikeasti isoongelma.