Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos teidän puoliso sanoisi ettei rakasta enää?

Vierailija
09.04.2026 |

Eli mies tosiaan huusi lapsen kuullen, ettei rakasta minua enää. Seuraavana päivänä alkoi pyörrellä puheitaan, ettei rakasta sitä versiota, joka minusta tulee riidassa.  Antaisitteko anteeksi? Itseltä meni tässä kohtaa täysin luottamus mieheen, ja pohja kaikelta. En pysty enää luottamaan häneen yhtään, ja uskon että ero on väistämätön tässä kohtaa, ja mikään sanojen korjailu ei enää tässä kohtaa auta. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on rauhallinen tilanne niin voit ottaa asian puheeksi. Nämä keskustelut käydään niinettei lapsi ole paikalla. Pariterapia voisi olla vaihtoehto. Perhettä ei kannata yhden riidan takia rikkoa. Mutta sellainen riitely rikkoo liikaa jos tuollaista aletaan huutamaan. Opetelkoo riitelemään loukkaamatta.

Sanoin miehelle että tähän tarvittaisiin kriisiapua, sillä minulle tuli eilen kaiken riitelyn jälkeen vielä valtava paniikkokohtaus. Mielestäni mikään, ei siis minkäänlainen riita oikeuta sanomaan toiselle näin, ellei sitten ihan tosissaan sitä tarkoita ja hän sanoi sen ihan kaksi kertaa, kunnes seuraavana päivänä yritti manipuloida ja sanoa, ettei asia mennyt näin. 

Riitahan tosiaan lähti siitä, että haistoin kannabiksen kotonamme ja hän selitteli, että se haju tulee eräästä viemärinavaaja aineesta, jota oli levitellyt. Meidän naapuri tosiaan ihan näkyvästi polttelee pihallaan, joten selitys olisi voinut olla se, mutta mies meni todella vaikeaksi, kun tästä kysyin häneltä, että siksikö viettää illat vessassa. Hänen mielestään kyttään häntä, ja kuulemma minä olin se joka loukkasi häntä sanomalla teinin kuullen tästä aiheesta. Hänestä isoin ongelma olin siis minä joka otti asian puheeksi, sillä hän on niin olevinaan itse vesiselvä, vaikka tiedän hänen joskus kokeilleen kannabista itsekin. 

Siis mitä vielä? Heittäisin äijän menemään jo vähemmästä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla