Suomen kielen päivän paras uutinen: "Eva Biaudet jättää eduskunnan"
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
H urrijäte
Kyllä se ihan suomalainen on.
Mahtaako Eva mennä sen jälkeen suorittamaan opinnot loppuun?
Minulla ei ole mitään ruotsinkielisiä vastaan, Eva Biaudetia vastaan on hänen oman toimintansa vuoksi.
Kumpa eräs persu ja kokkare tekis saman😒
Tuliko mitta täyteen lukuisista maanpetoksista.. Ei enää itsekään kestä. Liian monta suomalaisuhria kontollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa muutkin Suomea vahingoittavat kulttuuririkastusta vaativat myyrät saataisiin pois päättävistä asemista.
Hassua, kun asia muotoillaan niin, että ikään kuin se olisi edustajan oma päätös, että jättää eduskunnan. Eihän se valinta seuraavalle kaudelle ole mikään itsestäänselvyys. Olisi rehdimpää sanoa, että ei asetu enää ehdolle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sana on 'kum'?
Seistemän kautta lekottelemassa on aikamoinen saavutus. Kukaan ei vielä ole huomannut, että Biaudet olisi saanut mitään aikaan urallaan. Tai siis muuta kuin kivat olot itselleen ja vähän räväkkää otsikkoa silloin tällöin.
Näillä on aina kunnon kynsiote joistakin palleista. Korkeista palleista.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa jos tuo hurrihuora kuolisi hitaasti ja tuskallisesti. 😊
Ilmiannettu poliisille
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa jos tuo hurrihuora kuolisi hitaasti ja tuskallisesti. 😊
Ainoastaan mielisairas toivoo tuollaista. Arvatenkin olet matalasti koulutettu, päihdeongelmainen, sulla ei ole naista, tupakoit, syljeskelet jne.
Saakelin ulkomaalaisten tulijoiden paapoja ja selittäjä. Hän on niitä halunnut. Ällö muija. Aina pää auki.
No eläkeiässähän se onkin. Fiksu tyyppi, järkevin varmaan koko hallituksesta tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
No eläkeiässähän se onkin. Fiksu tyyppi, järkevin varmaan koko hallituksesta tällä hetkellä.
Itse hurrihuora löysi tiensä palstalle 🤣
Kontula myös niin kertonut ettei jatka,toivottavasti kokopunavih porukka myös.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mitta täyteen lukuisista maanpetoksista.. Ei enää itsekään kestä. Liian monta suomalaisuhria kontollaan.
Seuraavaa hallitusta kasataan jo kulissien takana. Biaudet on rasite.
Olen häntä äänestänyt joskus, vaikka olen suomenkielinen itse. Pidän oman tiensä kulkijoista, vaikka he jakavatkin mielipiteitä.
H urrijäte