Onko Kaikon vaatteet hyviä?
Kovin kukallisia ne ainakin näyttää olevan. Mietin, että tilaanko jotain.
Kommentit (22)
Toiveen mainoksessa mallit pukeutuu liian pieniin ribbivaatteisiin. Ei näytä hyvälle, eikä houkuttele tilaamaan. Kaikosta ei ole kokemuksia.
Ovat hyviä ja laadukkaita! Itsellä useita heidän vaatteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mekkoja? Entä housuja?
Entäs Aarrelabel, oletteko tilanneet sieltä? Kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuosta kokemusta mutta Paapiiltä tilasin kivan mekon. Kotivaatteeksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lasten vaatteet ovat ainakin olleet hyvälaatuisia. Ei ole menneet miksikään vaikka on ollut useampia käyttäjiä ja pesujakin vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mekkoja? Entä housuja?
On molempia, ja ovat hyviä. Omia suosikkejani mekoista ovat viskoosi- ja musliinikankaiset, tai ohutta puuvillaa olevat.
Ostin vastikään Kaikon mekon ja olen tyytyväinen. Hyvälaatuinen kangas eikä lurpsahda pesussa.
Lisää kokemuksia suomalaisilta merkeiltä.
Mulla on kaikon kietaisumekko, se puuvillainen. Ihan ok, melko ohutta kangasta on. Arkimekkona ihan kiva. Nyt tilasin alennusmyynnistä niiden uuden mekkomallin https://kaikoshop.com/collections/naiset/products/sway-wrap-dress-water…
Noi kietaisumekot epäilyttää. Ne näyttää liian avoimilta ja lörpöiltä rintamuksesta. Pitäisiköhän siihen laittaa hakaneula varmuuden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Noi kietaisumekot epäilyttää. Ne näyttää liian avoimilta ja lörpöiltä rintamuksesta. Pitäisiköhän siihen laittaa hakaneula varmuuden vuoksi?
Mulla on alla alusmekko. Kaikki kietaisumekot on liian roiseja mun päällä eli liian avonaisia. Hakaneula vetää rumasti kaula-aukon kieroon.
Sama juttu. En koskaan osta kietaisumekkoja tämän takia. Niitä on suomalaisilla merkeillä harmillisen paljon. En kehtaisi pitää esimerkiksi töissä niin että puolet rinnoista näkyy.
Kaikon laatu on minusta hyvää. Olen samaa mieltä kuin joku muu Toiveen ribbivaatteista. Erehdyin joskus ostamaan ja vaikka oli oikea koko, ei todellakaan näyttänyt imartelevalta. Toiveeseen olen muuten tyytyväinen.
Ainakin niitä mainostetaan kovasti.
Samanlaisia tanttavaatteita kaikilla. Samat kuosit ja tyylit. Ja värittömyys. Kukaan ei osaa erottua joukosta. Ei ihmekään että näitä menee konkkaan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia tanttavaatteita kaikilla. Samat kuosit ja tyylit. Ja värittömyys. Kukaan ei osaa erottua joukosta. Ei ihmekään että näitä menee konkkaan jatkuvasti.
No ei noi kaikon ainakaan värittömiä ole
Kokemuksia?