Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi tuijotat?

Vierailija
09.04.2026 |

Jopa tällaista nelikymppistä naista, jonka ulkonäössä ei ole mitään poikkeuksellista. Ihmetttelen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse, tissit ja lärvi. Tossa järjestyksessä tsekkaan.

Vierailija
22/29 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyyläät mihin ihmset katsoo?

Narskuttaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa AP.

Vierailija
24/29 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi itse tuijotat?

Vierailija
25/29 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa työntää tattinsa sontaonkaloosi 😗

Vierailija
26/29 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60-v mies. Minä en yleensä tuijota. Toki joskus tulee esim samaan kahvilaan tai junaan henkilö, joka muistuttaa jotain tuttua tai menneisyydessä tuntemaani henkilöä. Silloin tulee katsottua nomaalia pitempään. 

Sitten joskus, todella harvoin, tulee miehistä sydäntä sykähdyttävä nainen kohdalle. Minä olen heikkona tietyn ruskean sävyisiin silmiin ja tietyn tyyppisiin poskipäiden muotoon. Ei sille voi mitään, jotain vain läikähtää sydämessä. No, käännän kyllä katseeni muualle, jos kohde häiriintyy.

Kerran junassa Hki-Tre oli eräs todella nätti nuori neiti. Ei, siinä ei ollut mitään seksuaalista, hän todella miellytti silmää. No, neiti oli humalassa tai pilvessä, nousi ja tuli kohdalle "Mitä vittuu sä tuijotat". Sanoin että olet harvinaisen kaunis nainen. No, se siitä sähisi ja lähti lopulta ilmeisesti ravintolavaunuun vai jäikö hämeenlinnassa pois, en tiedä.

Ei mielestäni ole tarpeen rähjätä, useimmat naiset kyllä tietävät milloin herättävät miehissä reaktioita. Toki kaikenmaailman kahjojakin on, valitettavasti, liikkeellä, mutta yleensä tämä on tosiaan viatonta, ei ainakaan minulla seksuaalista, vaan silmääni miellyttävä kauneus on jotain, josta tulee hyvälle tuulelle. Kaikkea hyvää toivon niin katseitteni kohteille kuin muillekin naisille.

Vierailija
27/29 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi itse tuijotat?

En tuijota muuta kuin lattiaa ja silloin, kun nostan katseeni sieltä johonkin suuntaan ja vilkaisen, niin joku tyyppi katsoo takaisin. Jos he eivät jo tuijottaisi minua, niin tuskinpa he nostaisivat aina katsettaan tasan samaan aikaan kuin minä.

Ap

Vierailija
28/29 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hemmettiä se sulle kuuluu. m49

Vierailija
29/29 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hemmettiä se sulle kuuluu. m49

Ei kuulu, mutta näkyy kyllä. Ei ole kohteliasta käytöstä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän