Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi tuijotat?

Vierailija
09.04.2026 |

Jopa tällaista nelikymppistä naista, jonka ulkonäössä ei ole mitään poikkeuksellista. Ihmetttelen.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse, tissit ja lärvi. Tossa järjestyksessä tsekkaan.

Vierailija
22/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyyläät mihin ihmset katsoo?

Narskuttaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa AP.

Vierailija
24/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi itse tuijotat?

Vierailija
25/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa työntää tattinsa sontaonkaloosi 😗

Vierailija
26/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60-v mies. Minä en yleensä tuijota. Toki joskus tulee esim samaan kahvilaan tai junaan henkilö, joka muistuttaa jotain tuttua tai menneisyydessä tuntemaani henkilöä. Silloin tulee katsottua nomaalia pitempään. 

Sitten joskus, todella harvoin, tulee miehistä sydäntä sykähdyttävä nainen kohdalle. Minä olen heikkona tietyn ruskean sävyisiin silmiin ja tietyn tyyppisiin poskipäiden muotoon. Ei sille voi mitään, jotain vain läikähtää sydämessä. No, käännän kyllä katseeni muualle, jos kohde häiriintyy.

Kerran junassa Hki-Tre oli eräs todella nätti nuori neiti. Ei, siinä ei ollut mitään seksuaalista, hän todella miellytti silmää. No, neiti oli humalassa tai pilvessä, nousi ja tuli kohdalle "Mitä vittuu sä tuijotat". Sanoin että olet harvinaisen kaunis nainen. No, se siitä sähisi ja lähti lopulta ilmeisesti ravintolavaunuun vai jäikö hämeenlinnassa pois, en tiedä.

Ei mielestäni ole tarpeen rähjätä, useimmat naiset kyllä tietävät milloin herättävät miehissä reaktioita. Toki kaikenmaailman kahjojakin on, valitettavasti, liikkeellä, mutta yleensä tämä on tosiaan viatonta, ei ainakaan minulla seksuaalista, vaan silmääni miellyttävä kauneus on jotain, josta tulee hyvälle tuulelle. Kaikkea hyvää toivon niin katseitteni kohteille kuin muillekin naisille.

Vierailija
27/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi itse tuijotat?

En tuijota muuta kuin lattiaa ja silloin, kun nostan katseeni sieltä johonkin suuntaan ja vilkaisen, niin joku tyyppi katsoo takaisin. Jos he eivät jo tuijottaisi minua, niin tuskinpa he nostaisivat aina katsettaan tasan samaan aikaan kuin minä.

Ap

Vierailija
28/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hemmettiä se sulle kuuluu. m49

Vierailija
29/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hemmettiä se sulle kuuluu. m49

Ei kuulu, mutta näkyy kyllä. Ei ole kohteliasta käytöstä.

Ap

Vierailija
30/58 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v ittu kyrpii kun työntekoani tuijotetaan koko ajan. Ahdistaa!!! Vanhat äijät kyttää:(

Vierailija
31/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ovat henkisesti 10-vuotiaan koulukiusaajan tasolla. Kiusaaja uhriutuu aina, kun jää kiinni huobosta käytöksestä. Kiusaaja yrittää aina leimata uhrin syylliseksi kaikkeen, mitä kiusaaja itse tekee.

Vierailija
32/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan naida sinua ja mietin, että miten asian esittäisi.

Vierailija
33/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet ovat henkisesti 10-vuotiaan koulukiusaajan tasolla. Kiusaaja uhriutuu aina, kun jää kiinni huobosta käytöksestä. Kiusaaja yrittää aina leimata uhrin syylliseksi kaikkeen, mitä kiusaaja itse tekee.

Varsinkin 60-luvulla syntyneet on ihan kasvatettu tällaiseksi ihmiskuvotukseksi. Onneksi hauta piakkoin odottaa.

Vierailija
34/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v täyttävä pienen lapsen äiti jolle on tullut raskauden jälkeen kiloja. Monet keski-ikäisen näköiset miehet tuijottavat vihaisen tai närkästyneen näköisinä. Ihan kuin en saisi olla kaupassa edes ostoksilla kun pitää katsoa niin, että mitä sä siinä teet, mee kotiis pois ihmisten ilmoilta. 

En oikein keksi mitään muuta selitystä kuin ne kilot (166 cm/74 kg) joiden takia tuijotetaan. Ennen raskautta olin 64 kg painava ja lihaksikas, enää vain löysä. Eikä laihdutus oikein auta kun sattuneista syistä elämäntavat nyt ovat epäedullisemmat kuin ennen. Eikä tähän tarvitse tulla kenenkään kyöpelinvuoren trullin norkumaan ruokavaliosta ja liikunnasta kun eivät nekään tee määräänsä enempää. 

Vierailija
35/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksit laitat ensin tissit esille ja sitten kyselet tuijottajilta?

Tai miksi pukeutuu paljastavasti ja provosoivasti ja silti valittaa kun saa huomiota?

Vierailija
36/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksit laitat ensin tissit esille ja sitten kyselet tuijottajilta?

Hmmm…..saako ne tissit jotenkin piilotettua siis sellaiset isot. Kerro ihmeessä miten onnistuu.

Vierailija
37/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"It feels like it violates women. Thats why its fun."

- kiusaajamiehen ajattelutapa

Vierailija
38/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naiset ovat sanoneet etteivät katso miehiä niin miten voitte tietää jos joku mies tuijottaa?

Vierailija
39/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin poistattamassa rinnat. Miehet eivät enää voi tuijottaa rintojani. On huvittavaa (ja nautinnollista) nähdä se tuijottavien miesten pettymys. Varsinkin uimarannalla. Minä lopetin uimapuvun käyttämisen ja käytän nyt vain uimashortseja. Mikään laki ei vaadi, että naisen pitäisi peittää ylävartalonsa sen jälkeen, kun rinnat on poistettu. 

Vierailija
40/58 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä naiset ovat sanoneet etteivät katso miehiä niin miten voitte tietää jos joku mies tuijottaa?

Minulla on täysi oikeus katsoa miehiä. Luuserimies jää aina tuijottamaan, koska kuvittelee voivansa tuijottamisella "alistaa naista" eli kiusata. 

Kohtelias mies kääntää katseensa pois. Todella kohtelias mies nostaa hattua naiselle ja sitten kääntää katseensa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme