Mies! Miksi tuijotat?
Jopa tällaista nelikymppistä naista, jonka ulkonäössä ei ole mitään poikkeuksellista. Ihmetttelen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole ennen nähnyt nelikymppistä naista, jolla ei ole ulkonäössä mitään poikkeuksellista.
Kyllä olet. Valtaosa ihmisistä on vaan samaa harmaata massaa.
Miehet tykkää mittailla naisia katsellaan.
Nainen, täti, mummo, neito. Miksi tuijotat tätiä lenkillä suu auki?
Naiset eivät aina tiedä mikä miehen silmää miellyttää, ota kohteliaisuutena. Tarkoittaa, jotta kelpaat vielä päiväuniin.
Kandee olla kotoja, jos ei viatonta silmäystä siedä.
Miksi itse tuijotat? Et mitenkää voi tietää toisen tuijottavan jos et itsekin tuijota
Mietin miten vinkaset kun runttaa kunnolla takaapäin
Vallankäyttöä se on kun mies tuijottaa vierasta naista.
Miksit laitat ensin tissit esille ja sitten kyselet tuijottajilta?
Kaikki tissit ja perseet tsekataan! T: M65+
Vanhassakin repussa voi olla hyvät eväät - kaupunkilainen sananlasku
En tuijota mutta ehkä tarinani voi kuitenkin jotenkin auttaa ymmärtämään heitäkin jotka tuijottavat.
Kuljen bussilla töihin. Samaa bussia käyttää yksi söpö tyttö koulumatkallaan. Objektiivisesti tarkastettuna hän on hyvin tavanomaisen näköinen, mutta minulle hän on tajuttoman söpö. Tahtoisin katsella ja ahmia häntä silmilläni, mutta itsehillintäni avulla pystyn välttämään sen. En halua hänen tuntevaan itseän ahdistuneeksi vuokseni.
Miksikö en lähesty häntä ja miksi suon itselleni vain satunnaiset silmäykset? Sydämeni sanoo yhtä ja järki sanoo toista. Vaikka vain ihan siksi että hän on vasta n. 9 vuotias ja ei sellaisella ihastuksella ole tulevaisuutta.
Koska haluan olla sukupuoliyhteydessä 40 v naisen kanssa. M62
Taas yksi huonioriippuvainen huomiohuora joka kuvittelee että kun joku katsoo samaan suuntaan missä se on niin sen on pakko katsoa häntä kun omasta mielestään hän on universumin keskipiste jossa kaikkien kuuluu katsoa häntä
Vierailija kirjoitti:
Vallankäyttöä se on kun mies tuijottaa vierasta naista.
Onko olemassa asiaa, josta nainen ei pystyisi uhriutumaan?
Koska alkaa häirii kuka minua oikein tuijottaa ja tuijotan takaisin onko hän ehkä joku jonka tunnen.
Huvittavaa tilanne Tampereelta junaaseman baarista viime kesältä. Nainen tuli huutamaan että miksi tuojotan häntä ja kun sanoin että en ole edes katsonut sinua niin tämä nainen osotti missä istui ja sanoi että minä tuojotan häntä. Tähän vastasin että valitse seuraavalla kerralla joku muu istumapaikka kuin tuon kellon alta kun kyttään junaani enkä halua myöhästyä siittä niin katson kelloa enkä sinua. Tämän jälkeen se nainen suuttui vielä enemmän ku tajusi että en huomioinut häntä ollenkaan vaikka hän halusi hieman huomiota
Koska en ole ennen nähnyt nelikymppistä naista, jolla ei ole ulkonäössä mitään poikkeuksellista.