Kela pääsee kohta suoraan tutkimaan asiakkaan kaikki tilit
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli Stasi, jossa oli kaikki saksalaisten tiedot siisteissä mapeissa. Nyt tiedot on vain digitaalisena saatavilla. Valvontayhteiskunta tulee johtamaan autoritääriseen valtaan ja sortoon. Koko ajan otetaan pieniä askelia siihen suuntaan. Mitä on tehtävissä, odottaa vaaleja ja olla äänestämättä Kokoomusta!
Hupaisinta tässä on se, että ne kaikki suomalaisten tiedot ovat pilvessä jenkkien servereillä, josta Trump mätkäisee kohta kaikille tullit tai vie rahat, jos et käytä Truth Socialia tai X:ää ;DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoittaa paluuta käteisen käyttöön yhä enemmän
Miten olisi jos menisit töihin helvetin kusipää niin kelaa ei kiinosta sun tilit.
Tuollaisen työkaveriksi ou jee
Älä mun työkaveriksi tule mene jonnekkin muualle.kyllä aina löytyy selitys tolle loisimiselle.luulis jo et vituttais olla jossain kerrostalo luukussa perseauki vai oletteko tapatyöttömät jo niin pehmeitä päästä.
Kylläpä olet vihaa täynnä. Käy juttelemassa jollekin. Tuo syö sinua sisältä varmaan todella kipeästi.
En minä mitää vihaa täynnä ole mulla on hyvä palkka ja kohta lähden johonkin syömään hinnalla ei niin väliä.
muista nauttia köyhyydestä ja vältellä töitä.
Muillekin kelpaisi sun palkka ja syömiset. Kukas ne maksaa. Osalla ei pääsyä työpaikkoihin. Ellei itse keksi yrittämisen tai pomon joka ruokkii. t. eri
Varmaa joo kelpaisi se palkka mutta ei se työ.siksi tukia onkin leikattu ja lisää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös suomalaisten tilitiedot saadaan massaluovutuksena ulkomailta. Elikä virossa ja espanjassa olet tilit ja bisnekset tulevat myös paljastumaan .
Tämä on merkittävin muutos edellisiin. Kela saa nytkin tilitiedot Suomessa, jos kyseessä epäilys.
Mutta ulkomailta tulevat tilitiedot paljastaa isommat kalat. Automaattisesti.
Kela-rosvo jää varmuudella kiinni.
– Uudessa esityksessä he voisivat pyytää yleisesti, että haluamme vaikka kaikki ulkomaan tilitiedot ja maksutiedot.
Nämä laajat tilioikeudet tulee uudessa laissa siis Verottajalle, Kelalle, Poliisille ja joku neljäskin taho, en muista. Kuka tietää?
Suomen Sisun jäsenet?
-winner-
Sote, eli hvat.
Rehellisellä yrittäjällä ja työtätekevällä ei mitään hätää. Tämä on kela.putkuttajien ongelma
Vierailija kirjoitti:
Niin suomessa oleviin tileihin pääsee jo nytkin mutta somaliassa oleviin tileihin ei tule pääsemään ikinä.
Kuvitteletko että raha kulkee matkalaukussa 20000 km useiden tullien läpi?
Taidat olla puskajuntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten joku saa huijattua tuhansia euroja jos on vaikea saada edes laillisesti ja tarpeeseen vuokra maksettua!!? en ymmärrä. nyt kaikki kärsii. minä halusin ostaa torista itselle kulkuneuvon en siis autoa vaan kulkuneuvon huono jalkaisena en uskalla nostaa rahaa, kun pelkään että kela ottaa sen noston huomioon säästöinä.
pakko olla joku millä liikkua, kun ei päästetä eläkkeelle ja valtavat kivut estää kävelemästä. mutta en uskalla .
vankilaan joutaisi nuo kusettajat
Nostat sen rahan ja ostat sen kulkuneuvon. Piste. Nyt joku raja siihen pelkäämiseen.
joku raja ihmisten kiusaamiseen ja yksityisyyden loukkaamiseen.
ja joku raha siihenkin, että jos ihminen tekee sadan euron oston käteisellä tiesitkö, että kelan mielestä se summa nousee puolella se vaikuttaa kahteen kuukauteen yhden sijaan monesti.
minulla näin, kerran kun laitoin kaverille lainaa rahaa pari kymppiä ja sain rahan takaisin ja kelan mielestä se oli avustus ja tulo vaikka se oli minun omaa rahaa.
Pitää kirjoittaa viestiksi että ' tämä on tilin laina' ja nostaa siirretty summa heti pois. Tiliään saa lainata.
Vierailija kirjoitti:
en osta enää työttömänä yhtään mitään. muuta kuin ruokaa.
en osta käytettynä en uutena en osta palveluita.
ja ruokaa ostan piruuttani vaan pirkkaa ja k menua.
menen kulutus lakkoon joka on hyväksi luonnolle, mutta kun ei ole edes varaa.
tämä menee jo liian pitkälle tämä ihmisten kyyläys ja kyykytys.
itseasiassa tämä vain lisää ihmisten tarvetta kusettaa ja tehdä kaikkea kelan hyväksi käyttöä ja sitten siitä kärsii me ja ne ketkä ei tee mitään huijaamista .
antakaa sitten pelkkiä lahjakortteja sieltä kelasta!!!! sehön on Kokoomuslaisten unelma niin kuin se bb tyyppi en muista nimeä joskus ehdotti.
s ryhmä tai k kauppa lahjakortteja jakaksa mitäs muuta köyhä voi tarvita elämässä kuin vessa paperia ja makkaraa! nöyryyttäkäö nyt vielä enemmän!!!. lahjakortti on myyntirajotettu sillä ei voi ostaa alkoholia tai tupakkaa! sitten saatte meidät rotat töihin vannon sen
niin ja lahjakortti systeemi tulisi halvemmaksi kuin tilien kyyläys.
ei köyhät rahaa tarvi tai pankki tiliä.
lahjakortteja vaan tai maksusitoumus kauppaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tuo myös lapsilisän saajia, eläkeläisiä, jotka saavat asumistukea ym? Työssä käyviä pienituloisia, jotka saavat lisäksi tukia?
Ei .pelkkiä kela loisia .
No Kelasta nuokin rahat tulevat ääliö.
Näyttää siltä että kelaa kusettavat ovat jo hädissään.
Uskomattoman paljon ja nopeasti he tänne löysivät...🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jos menisit töihin helvetin kusipää niin kelaa ei kiinosta sun tilit.
Älä mun työkaveriksi tule mene jonnekkin muualle.kyllä aina löytyy selitys tolle loisimiselle.luulis jo et vituttais olla jossain kerrostalo luukussa perseauki vai oletteko tapatyöttömät jo niin pehmeitä päästä.
Kylläpä olet vihaa täynnä. Käy juttelemassa jollekin. Tuo syö sinua sisältä varmaan todella kipeästi.
En minä mitää vihaa täynnä ole mulla on hyvä palkka ja kohta lähden johonkin syömään hinnalla ei niin väliä.
Muillekin kelpaisi sun palkka ja syömiset. Kukas ne maksaa. Osalla ei pääsyä työpaikkoihin. Ellei itse keksi yrittämisen tai pomon joka ruokkii. t. eri
Varmaa joo kelpaisi se palkka mutta ei se työ.siksi tukia onkin leikattu ja lisää tulee.
Kyllä tämä järjestelmä osuu lopulta myös muihin. Ei se ole pelkästään köyhille. Kannattaa herätä ajoissa. Luulet olevasi hyväkin ihminen ja muut huonoja.
Rikollisuus kasvaa. Kohta elellään kuin Amerikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suomessa oleviin tileihin pääsee jo nytkin mutta somaliassa oleviin tileihin ei tule pääsemään ikinä.
Kuvitteletko että raha kulkee matkalaukussa 20000 km useiden tullien läpi?
Taidat olla puskajuntti.
Ainakin ysärillä markka-aikaan kulki 30 tonnin matkakassa takataskussa Amerikkaan ihan no problem.
Vierailija kirjoitti:
Se on oikein, että tilit tutkitaan noilta jotka saavat yhteiskunnan rahoja.
Tutkisivat myös niiden tilit joiden palkka tulee yhteiskunnan rahoista. Poliitikot, poliisit, Kelan työntekijät jne.
Vierailija kirjoitti:
Miljardi euroa vuodessa siirretään mmuuttajien toimesta ulkomaille. Ihan vain pienenä esimerkkinä .
Miksi?
Koska tutkimusten mukaan joku alle 60 ÄO ihminen osaa ottaa rahaa vastaan 199 ÄO:n omaavilta suomalaisilta? Ja mmuuttajia vastustava suomalainen puolue ottaa 50 miljardia lainaa kun pääsee hallitukseen. Kumpi siis lienee se tyhmä tässä?
-winner-
Isoin ongelma Suomessa on ulkomaalaisten pyörittämä harmaa talous Ja siinä sivussa heidän maan veljiensä orjuuttaminen Suomessa. Pyörittävät myös huumebisbeksiä Suomessa sivutöinään. Ja ruotsalaiset ovat jo tunkeutuneet Suomen yhteiskuntajärjestelmään rikoksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin suollat vihaa joka keskustelussa päiväkaudet! Ota ne lääkkeet,ei ne purkissa mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisellä yrittäjällä ja työtätekevällä ei mitään hätää. Tämä on kela.putkuttajien ongelma
Huolestuttavan vähän näyttää rehellistä väkeä olevan liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli Stasi, jossa oli kaikki saksalaisten tiedot siisteissä mapeissa. Nyt tiedot on vain digitaalisena saatavilla. Valvontayhteiskunta tulee johtamaan autoritääriseen valtaan ja sortoon. Koko ajan otetaan pieniä askelia siihen suuntaan. Mitä on tehtävissä, odottaa vaaleja ja olla äänestämättä Kokoomusta!
Oikeistohallitus ottaa mallia kommunisteilta, ironista.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että kelaa kusettavat ovat jo hädissään.
Uskomattoman paljon ja nopeasti he tänne löysivät...🤣🤣🤣
Juujuu ne kaikki 0,4 prosenttia joita epäillään on täällä juuri nyt.
en osta enää työttömänä yhtään mitään. muuta kuin ruokaa.
en osta käytettynä en uutena en osta palveluita.
ja ruokaa ostan piruuttani vaan pirkkaa ja k menua.
menen kulutus lakkoon joka on hyväksi luonnolle, mutta kun ei ole edes varaa.
tämä menee jo liian pitkälle tämä ihmisten kyyläys ja kyykytys.
itseasiassa tämä vain lisää ihmisten tarvetta kusettaa ja tehdä kaikkea kelan hyväksi käyttöä ja sitten siitä kärsii me ja ne ketkä ei tee mitään huijaamista .
antakaa sitten pelkkiä lahjakortteja sieltä kelasta!!!! sehön on Kokoomuslaisten unelma niin kuin se bb tyyppi en muista nimeä joskus ehdotti.
s ryhmä tai k kauppa lahjakortteja jakaksa mitäs muuta köyhä voi tarvita elämässä kuin vessa paperia ja makkaraa! nöyryyttäkäö nyt vielä enemmän!!!. lahjakortti on myyntirajotettu sillä ei voi ostaa alkoholia tai tupakkaa! sitten saatte meidät rotat töihin vannon sen