Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia taapero ei juo!!!

08.05.2007 |

Onko muilla ollut vastaavaa? meillä 1v7kk taapero joka oli kipeenä 9 päivää keuhkoputkentulehdus, korvatulehdus ja 2 antibioottikuuria. Viimeisen kuurin sai viime pe. Nyt terveenoloinen mutta juominen tuntuu muodostuneen ongelmaksi. Päivässä juo velliä 2dl aamulla, 2dl illalla lisäksi vajaa desi maitoa siinä kaikki. Muksu syö ihan normaalisti. Ennen kipeäksi tuloa joi myös hitusen huonommin maitoa mutta nyt ei mene oikeen mitään. Onko kokemuksia? jos niin miten on mennyt ohi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun tyttö vielä joi pulloa oli maidon menekki max 3,5 dl päivässä, ja kun siirtyi vesi/mehulinjalle menee enään keskimäärin 2 dl nestettä ihan mukista. Loppunesteet sitten löysänä puurona, jugurttina, hedelmäsoseena... nestettä saisi mennä enemmänkin, mutta niin kauan kun pissamäärät normaaaleja ja kakka luistaa, ei tyttö kyllä kuivukkaan. Eli henk.koht mun mielestä, siis verrattuna meidän tyttöön, on teidän taaperon nesteen menekki oikein hyvää!

Vierailija
2/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä painoinen taapero taapero teillä on? Nestemäärät kun lasketaan painosta. Meillä nyt 10.3kg 1v7kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pituus yli 80cm, alle 85. meillä 1,5 vee käynti edessä vasta kuukauden kuluttua. Itsekkin olin laspena huono juomaan, ja olen edelleen. meillä ei ole enään käytössä tuttipullo (se liittyi vaan maitoon), eli vedet jamehut menee nokkamukista, ja vettä on aina saatavilla. Pillimehuakin tarjoillaan kun ollaan kauppareissulla, saunassa jne. Eli yritetään houkutella juomaan, muta ei pakoteta :-)