Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku ystavallinen kertoa kelle tulee perhelehti, mika siella on nyt ystavatilaus lahjana?ja minkahintainen tilaus,kiitos jo etukateen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin mustat Carenan matkarattaat (kuomulliset), joissa normaali hinta n. 99 euroa. Toinen vaihtoehto ei jäänyt mieleen...

Vierailija
2/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyötykasvikuivuri, arvo 99e. Plus lisäksi saa Hedelmät, marjat ja vihannekset-kirjan arvoltaan 33,50e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän isäntä meni tilaamaan minulle kyseisen lehden kun olin ohimennen maininnut,että nyt kannattaisi tilata kun saa sen hyötykasvikuivurin.Lehti siis muutenkin mieluinen,mutta olen vaan odotellut tarpeellista ystävätilauslahjaa mukaan.

No, eihän hän tietenkään ymmärtänyt tuota systeemiä ja iloisena ilmoitti,että saadaan joku KIVA KIRJA kun teki normaalin tilauksen...

kyllä potuttaa!!!

No tilaus oli edullinen,mutta kumminkin..nuo miehet!

Vierailija
4/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tullut sähköpostiin, vuoden lehdet 27euroa ja mariskooli kaupanpäälle! soitin ja tilasin, sanoin että ystävälle oli tullut tarjous, ja sain minäkin lehden tähän tosi edulliseen hintaan! mariskoolin väriä en varmaksi muista, olikohan lime, korjatkoon joku joka tietää paremmin.

Vierailija
5/7 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin minäkin... :)

Vierailija
6/7 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitinpa minäkin ja tilasin. Ei meinannut kyseistä tarjousta löytyä, mutta kun aikani jankutin, niin olihan se siellä. Tosi edullinen on! Skoolin väriä asiakaspalvelija ei tiennyt, mutta oliko sähköpostiviestissä sanottu, että kyseessä on juuri lime? Toivottavasti, saadaan skooli pojan ristiäispöytään... :-)

Vierailija
7/7 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tilasin 2. toukokuuta ton Meidän Perhe-lehden tuolla supertarjouksella 6kk tilauksella 27e + saan 6kk kaupanpäälle eli vuoden lehdet tosiaan only 27e. Tilaajalahjana uutuusväri LIMENVIHREÄ Mariskooli (arvo 43.50e heidän mukaansa).

Eka lehti tuli tänään. Tarjous tuli sähköpostiini kustantajalta.